Gå til innhold

hk til under 1000kr sli

mikla

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

939 er ikke utrangert enda. Bare se på prisene på Socket 939 prosessorer. Du får også god pris om du selger på bruktmarkedet også nå. Du må ned på Single-core Athlon 64 S939 om du skal finne veldig billig prosessorer.

Gått ut av produksjon - ja, men utrangert - nei.

Spørs vel også hva du definerer med utrangert her selvsagt. Ytelsen kan ikke måles seg med Intel sin Core serie såklart.

Om noen kan gi meg en god pris på en Socket 939 CPU, helst dual core så gi meg et vink.

Endret av saivert
Lenke til kommentar

Ja, dere har visst rett, jeg trodde de ikke solgte mye av disse kortene lenger :p

Men det er jo i grunnen ikke mye vits å brenne av mye penger på en sokkel som har godt ut av produksjon.

Hvilken prosessor er det du har?

Det er ikke langt i fra at sokkelen er utrangert i realiteten når jeg så meg om, komplett selger ikke S939 cpu'er lenger, så kan se ut som de tømmer lagrene.

psdata seger faktisk slike prosessorer forsatt, men prisene er jo MYE høyere en tilsvarende prosessor basert på AM2 :scared:

Endret av _sindre_
Lenke til kommentar

Hehe, jeg har fått Asus M2N32-SLI Deluxe/Wireless Ed. for 720kr (bare kortet, inkl frakt) og en X2 4600+ for 650kr (inkl. frakt). Dette har jeg kjøpt på QXL. Gjør man de riktige røverkjøpene, så tjener man mye på det og kommer langt innenfor budsjettene.

Endret av Svedge
Lenke til kommentar
Ja, dere har visst rett, jeg trodde de ikke solgte mye av disse kortene lenger :p

Men det er jo i grunnen ikke mye vits å brenne av mye penger på en sokkel som har godt ut av produksjon.

Hvilken prosessor er det du har?

Det er ikke langt i fra at sokkelen er utrangert i realiteten når jeg så meg om, komplett selger ikke S939 cpu'er lenger, så kan se ut som de tømmer lagrene.

psdata seger faktisk slike prosessorer forsatt, men prisene er jo MYE høyere en tilsvarende prosessor basert på AM2 :scared:

8685227[/snapback]

Har gått ut av produksjon, samt at mange som sitter på trege 939 cpuer ønsker å oppgradere cpu. Problemet med å gå bort fra 939 er at du må også bort fra ddr1.

Dette øker kostnadene ved å bytte

Lenke til kommentar
Har gått ut av produksjon, samt at mange som sitter på trege 939 cpuer ønsker å oppgradere cpu. Problemet med å gå bort fra 939 er at du må også bort fra ddr1.

Dette øker kostnadene ved å bytte

8687660[/snapback]

En mulighet om du vil beholde minnet er jo å gå over til S775 og core 2, med ett hovedkort som støtter DDR

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...