Mads_B Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har planer om å lage en film, og da ønsker jeg å lage en bra intro. Introen skal inneholde: - 3D tekst, ved at kameraet sirkulerer rundt - flyvende objekter Hvilket program egner seg til å lage en slik intro? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det er ikke tvil om at After Effects er det beste her (synes iallefall jeg). Men da må du ha lommebok også.. Det finnes jo selvfølgelig ingen andre måter å få tak i det på Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg laget denne "introen" i Adobe After Effects. Er det noe sånt du tenker på? Lenke til kommentar
Rocambole2 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 For dem som verken her lyst til å kjøpe eller stjele Adobe After Effects, kan jeg anbefale det langt rimeligere alternativet Ulead Cool 3D, som kan lastes ned fra Uleads hjemmesider og brukes gratis i en måned. Meget velegnet til animerte tekster. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå