Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Her snakker vi MT5/MTX/MB5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kjørte med MT5 på opplæring til moped lappen , seriøst noe av det mest ustabile jeg har kjørt ... ever !

Å giringen var vertfall fucka på den jeg hadde, opp ned opp ned opp ned når jeg skulle gire oppover liksom ? er dette på alle ? :no:

men den drog godt da , det er da et pluss :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Har hatt to MT5er, og en MTX :p Ene MT5'en er solgt til søskenbarnet mitt :p

MTXen er i tusen deler, og MT5'en er senka og orginal så broren min skal klare å kjøre den :!:

Har hatt diverse trim på den jeg kjørte med da jeg fikk lappen, som Polini, Syckle Express, Euro :) Alle med orginal gasser da, men oppdysa..

Gått ganske greit.

Og skjært ca. 10 sylindere, diverse grunner.. varmeskjæring, stempelklips gått av (Sylideren hadde aldri vært av motoren før), Oljeskjæring :!:

Var dritlei MT5, men nå savner jeg den... Men drit å kjøre dem orginalt for de går så drit :D

Lenke til kommentar

=) holder på med mt5 prosjekt..men mangler masse...har det som trengs til motoren...bortsett fra munnstykke til gasseren...+ bakhjulsbolt og lager....har bare mb5 felger til som jeg må få tak i...selv om jeg mangler en del så er det morro...å vist det er noen som har noen deleer som jeg kan trenge så er det bare å si ifra... :tease:

Lenke til kommentar

MT5 prosjekt taper man på , om man ikke har helleri på rullebladet.

Hadde MT5.. 3 - 4 "kåpesett" og mange motorer og mange trimmere , morsom moped som tåler juling :p

Blir kjapt ustabil når 30-40 kjøtthuer som skal lære seg og kjøre øver med de vettu Evil duck :)

Lenke til kommentar
MT5 prosjekt taper man på , om man ikke har helleri på rullebladet.

Hadde MT5.. 3 - 4 "kåpesett" og mange motorer og mange trimmere , morsom moped som tåler juling :p

Blir kjapt ustabil når 30-40 kjøtthuer som skal lære seg og kjøre øver med de vettu Evil duck :)

8800686[/snapback]

ja , men det virka som giringa på den på en måte var oppned. liksom :p merkelige greier , helt omvendt . men den har sikkert fått passe juling ja :p

Lenke til kommentar

Hadde en MB5 før, den var ikke akkurat noe og skryte over :p

Den gikk i 50, og hadde en slags turtallssperre, så det ble kjederlig og kjøre etter en stund :p

Men var lett og liten, så det gikk lett annt og steile langt med den sykkelen.

Lenke til kommentar
Hvilken tennplugg bruker Honda MTX '92 originalt sett? Lang eller kort?

8811623[/snapback]

Viss det er en orginal MTX 92 mod. skal du ha en Tennplug

B4H. :hmm:

8817205[/snapback]

Betyr smilyen at du ikke er helt sikker? Vet noen om det står i instruksjonsboka? Da kan jeg vel laste ned en .pdf?!

Lenke til kommentar

HÆLVETTES PURKFAAN! blei stoppa i dag :mad:

Slapp lett unna, ingen bot, men må inn på visning...

Må kjøpe meg orginaldeler, så derfor lurer jeg på; er orginalsylinderen på 39mm? ser de selger 39mm sylinderkit på mc-deler.no, men den yter 5,5hk??

PS: hvis du har en orginalsylinder liggende, si ifra :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...