HondaOlav Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som har noen erfaringer med MT5/MTX/MB5 som dere vil dele? Hvor fort går din sykkel? Hvor mye trim er det på den? Lenke til kommentar
fredrick4 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Her snakker vi tok du den av meg Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Her snakker vi tok du den av meg 8684881[/snapback] Jepp hehe Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 kjørte med MT5 på opplæring til moped lappen , seriøst noe av det mest ustabile jeg har kjørt ... ever ! Å giringen var vertfall fucka på den jeg hadde, opp ned opp ned opp ned når jeg skulle gire oppover liksom ? er dette på alle ? men den drog godt da , det er da et pluss Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Hehe:p min MT5 er smooth på alle girene Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg har en mtx og den er orginal men trur den ska klare vell 60 km/t på flata, men min har vert skole kjørt og da seier det seg sjøl folk som setter seg på gir moped for første gang:P men den drar opp bakene noke lunde Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Mye vits å lage egen tråd om dette, det er kanskje 3 stykker på forumet som har en av disse hondaene. Det blir en wild diskusjon Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 honda er best...har en mt5 sjølv...det er noe av det hærligste..holder itilleg på med et mt5 prosjekt..så da blir det 2.... Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 Har hatt to MT5er, og en MTX Ene MT5'en er solgt til søskenbarnet mitt MTXen er i tusen deler, og MT5'en er senka og orginal så broren min skal klare å kjøre den :!: Har hatt diverse trim på den jeg kjørte med da jeg fikk lappen, som Polini, Syckle Express, Euro Alle med orginal gasser da, men oppdysa.. Gått ganske greit. Og skjært ca. 10 sylindere, diverse grunner.. varmeskjæring, stempelklips gått av (Sylideren hadde aldri vært av motoren før), Oljeskjæring :!: Var dritlei MT5, men nå savner jeg den... Men drit å kjøre dem orginalt for de går så drit Lenke til kommentar
Monkman1 Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 =) holder på med mt5 prosjekt..men mangler masse...har det som trengs til motoren...bortsett fra munnstykke til gasseren...+ bakhjulsbolt og lager....har bare mb5 felger til som jeg må få tak i...selv om jeg mangler en del så er det morro...å vist det er noen som har noen deleer som jeg kan trenge så er det bare å si ifra... Lenke til kommentar
TanglewoodD Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 MT5 prosjekt taper man på , om man ikke har helleri på rullebladet. Hadde MT5.. 3 - 4 "kåpesett" og mange motorer og mange trimmere , morsom moped som tåler juling Blir kjapt ustabil når 30-40 kjøtthuer som skal lære seg og kjøre øver med de vettu Evil duck Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 6. juni 2007 Del Skrevet 6. juni 2007 MT5 prosjekt taper man på , om man ikke har helleri på rullebladet. Hadde MT5.. 3 - 4 "kåpesett" og mange motorer og mange trimmere , morsom moped som tåler juling Blir kjapt ustabil når 30-40 kjøtthuer som skal lære seg og kjøre øver med de vettu Evil duck 8800686[/snapback] ja , men det virka som giringa på den på en måte var oppned. liksom merkelige greier , helt omvendt . men den har sikkert fått passe juling ja Lenke til kommentar
Rockna Skrevet 7. juni 2007 Del Skrevet 7. juni 2007 Hadde en MB5 før, den var ikke akkurat noe og skryte over Den gikk i 50, og hadde en slags turtallssperre, så det ble kjederlig og kjøre etter en stund Men var lett og liten, så det gikk lett annt og steile langt med den sykkelen. Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 Hvilken tennplugg bruker Honda MTX '92 originalt sett? Lang eller kort? Lenke til kommentar
sebbe1122 Skrevet 8. juni 2007 Del Skrevet 8. juni 2007 (endret) Hvilken tennplugg bruker Honda MTX '92 originalt sett? Lang eller kort? 8811623[/snapback] Viss det er en orginal MTX 92 mod. skal du ha en Tennplug B4H. Endret 8. juni 2007 av sebbe1122 Lenke til kommentar
karamasov Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hvilken tennplugg bruker Honda MTX '92 originalt sett? Lang eller kort? 8811623[/snapback] Viss det er en orginal MTX 92 mod. skal du ha en Tennplug B4H. 8817205[/snapback] Betyr smilyen at du ikke er helt sikker? Vet noen om det står i instruksjonsboka? Da kan jeg vel laste ned en .pdf?! Lenke til kommentar
HondaOlav Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 HÆLVETTES PURKFAAN! blei stoppa i dag Slapp lett unna, ingen bot, men må inn på visning... Må kjøpe meg orginaldeler, så derfor lurer jeg på; er orginalsylinderen på 39mm? ser de selger 39mm sylinderkit på mc-deler.no, men den yter 5,5hk?? PS: hvis du har en orginalsylinder liggende, si ifra Lenke til kommentar
daruu Skrevet 11. juni 2007 Del Skrevet 11. juni 2007 Må du på visning hos politiet eller biltilsynet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå