Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd til fritidsbolig på Sunnmøre

Anbefalte innlegg

Per i dag har vi modem over analog telefonlinje med tellerskritt og miserable hastigheter. Hastigheten betyr ikke så mye, men det er greit å slippe tellerskritt og samtidig ikke betale månedsavgift for samtlige måneder i året, ettersom vi stort sett er der i sommerferien, høstferien og vinterferien/påskeferien.

Så jeg lurer på om noen kjenner til noen bredbåndstilbud (på Sunnmøre) som tilbyr fast mnd.pris uten tellerskritt men bare faktureres per påbegynte mnd (gjerne trådløst bredbånd over 3G/super3G hvis det ikke er bedre alternativer).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ICE har jo en løsning hvor du kan kjøpe deg tilgang for en uke av gangen. Kan jo være praktisk til en hytte, så lenge de har dekning der. 3G løsninger fra Netcom eller telenor blir enten faste mnd. priser eller med teleskrit.

Lenke til kommentar

Jeg så et nytt tilbud i en artikkel her på hw for en tid tilbake, der det sto det du skriver om ICE, men på FAQen deres står følgende:

"Spørsmål

Jeg bruker tjenesten kun i enkelte perioder, kan jeg betale kun for bruk?

Svar

Vårt tilbud er i dag et fastprisabonnement.

Dette betyr at vi i dag tilbyr kun én abonnementsform, og det går ikke å betale kun per sesjon eller per MByte.

Du har muligheten til å fryse ditt abonnement og åpne dette igjen mot en avgift på kr 495,-. "

Lenke til kommentar

Prisen for Ice’ løsning er relativt høy med nesten 400 kroner i måneden. Det positive er at selskapet også tilbyr ukesabonnement slik at du kun betaler når du er på hytta. Ukeprisen er 175 kroner per påbegynte uke.

http://pub.tv2.no/nettavisen/eiendom/hytte...ticle956238.ece

Men det er ikke så enkelt å finne tilbudet på nettsidene til ICE... :hmm:

Alternativt kan jo Netcom eller Telenor brukes. HSDPA er under utbygging med ca 2Mbit.

Endret av la7dfa-com
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...