Espen F Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 dette går over alle kosteskaft! jeg savner tiden når kun admin kunne legge inn polls jeg! få det tilbake til den tiden a.. er jo BARE søplepolls jo... Lenke til kommentar
Kenny000 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Det er jo helt sikkert et problem som vil forsvinne etter tid. Flesteparten ønsker sikkert bare å teste det ut..... Så slapp litt av, ikke lek politi! Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hvis du ikke har lagt merke til det står det avstemmning før en avstemming. Hvis du ikke liker disse postene, kan du jo la være å åpne dem. Lenke til kommentar
Shaetano Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hva er det som er så galt med en poll? trenger jo ikke bidra hvis man ikke har lyst :wink: Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 dette går over alle kosteskaft! jeg savner tiden når kun admin kunne legge inn polls jeg! få det tilbake til den tiden a.. er jo BARE søplepolls jo... Søplepolls ja.. kanskje derfor de fleste pollene ligger i Søppelkategorien! Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Liker poll muligheten jeg Når kun admins kunne opprette fikk man svaret "den pollen hadde vi for 20 år sida. gidder ikke lage en ny en". Synes det er bedre at folk kan lage en poll med "hvilken oppløsning kjører du" enn bare å skrive en vanlig thread. En poll gir da et bedre inntrykk av hvilken oppløsning folk bruker Kan ikke se helt hvorfor folk skal få noia bare fordi det står "poll:" forann threaden. Kan noe si meg hva (litt konkret) som gjør at disse pollene er så forderdelig irriterende? EDIT: Draco har et poeng, søppelpollene ligger i søppelkategorien. Viss man fjerner søppel fra "view posts since last visit" så vil man ikke se mange søppelpolls samt andre søppeltråder Lenke til kommentar
b-real Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Enig med anders her...Poll's er bra, selv om vi er i start-fasen og mange kanskje ikke har forstått helt bruken til poll'en. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Amund har utalt seg om at han skal stenge Poll-funksjonen for oss brukere http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=76859 Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 La oss lage en poll om det Lenke til kommentar
kilogram Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Polls er no stengt for vanlege brukarar. Om du vil ha oppretta ein poll, kan du sende ei privat melding til ein moderator. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 2. januar 2003 Del Skrevet 2. januar 2003 Så synd SÅ synd! med litt tolmodighet hadde dere sett at folk hadde blitt lei. Men pokker så irritert eg blir at "de" ødlegger for oss andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå