ebe Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Kjøpte et Logitech trådløst tastatur til brodern i julegave. Har lyst på et selv, men fant ut at det kan bli vanskelig i og med at brodern kunne sitte på dassen i etasjen under å styre musa. Går det an å få de tastaturene/musene med forskellige frekvenser? Lenke til kommentar
Energizer Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Ja det går an og stille inn ulik frekvens. Dessuten fungerer ikke tastaturet eller musa lengre fra enn ca. 2 meter. Lenke til kommentar
ebe Skrevet 27. desember 2001 Forfatter Del Skrevet 27. desember 2001 Hvordan da? Jo, det tastauret her funka fra 1. etasje til 2. etaje (der PC-en står). Det er mer enn 2 meter.. Lenke til kommentar
tgrude Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Nei, 2 meter? ikke min i alle fall. Har da testa min i alle fall 10 meter minimum! Lenke til kommentar
viggo Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 funker logitech trådløst tastatur/mus stabilt gjennom vegger? Lenke til kommentar
flabben2k Skrevet 27. desember 2001 Del Skrevet 27. desember 2001 Jeg kjøpte meg trådløs tastetur og mus, etter en stund va så var ikke musa noe særlig, var noe dritt og dra på lan med trådløs, i starten va det bra, for ingen andre hadde det, men nå¨e det flere. Det fungere veldig bra hjeme, men det som jeg sleit med trådløs var at når en mob ringer så fungere ikke noe hvis en mob er i nærheten, skulle det også være noen med tråløs i nærheten av meg for eks 2 meter på et lan så blir det bare kaos, ende opp med jeg går til venstre i stede for høyre, så nå har jeg bare usb tastetur og usb mus.. Trådløs bra hjeme dårlig på lan! Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 28. desember 2001 Del Skrevet 28. desember 2001 helt enig med flabben2k!!!! det er andre på Lan'et som har trådløs mus (som selvsagt er nyere enn min), når de bruker deres, så virker ikke min i det hele tatt!!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå