Tor92 Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Prøvde meg på et dråpe bilde. Få høre hva dere synes. Lenke til kommentar
Liquid Crystal Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Tja, har ikke mye greie på bilder. Men pluss for at det ikke var standard dråpebildet med blått lys... Er de røde teksturene lys som speiles eller photoshoppa? Noen andre enn meg som tenker på LOTR og Sauron? ^^ Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Tja, har ikke mye greie på bilder. Men pluss for at det ikkevar standard dråpebildet med blått lys... Er de røde teksturene lys som speiles eller photoshoppa? Noen andre enn meg som tenker på LOTR og Sauron? ^^ 8684787[/snapback] De er mest lys som speiles, men forsterket dem litt i photoshop. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Tøft bilde, fine farger. Likte ikke det mørkerøde området nede i venstre hjørne, se om du kan gjøre noe med det. Lenke til kommentar
Zhyper Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Likte bildet godt=) hvis du hadde fjerna noe av vannet på siden og over/under så tror jeg bildet hadde blitt helt rått=D Ser ut som det brenner i/under vannet. Hvordan fikk du den effekten? hvilket lys blir reflektert? EDIT: leif=) Endret 23. mai 2007 av Zhyper Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Tøft bilde, fine farger. Likte ikke det mørkerøde området nede i venstre hjørne, se om du kan gjøre noe med det. 8684892[/snapback] Tok bildet i vasken på badet mitt, og proppen er av stål/messing blitzen ble reflektert i proppen tror jeg.. Så tok jeg å forsterka fargene litt etterpå. Lenke til kommentar
Zhyper Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Så ikke at det var proppen før nå heldig med den effekten ja;) Lenke til kommentar
scoop3x Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 Du kunne stilt litt på curves kunne vart litt mørkere men ellers syns jeg det var veldig bra:) Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 23. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Du kunne stilt litt på curves kunne vart litt mørkere men ellers syns jeg det var veldig bra:) 8686036[/snapback] Synes fargene og curves er perfekt jeg. Men en ting jeg irriterte med litt over var refleksjonen av blitzen nede i midten. Ellers et tøft bilde. Endret 24. mai 2007 av Alfen92 Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 24. mai 2007 Rapporter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) fyrverkeri bak deg? Fint dråpe bilde. Noe annet enn det du ser så alt for mye av i dag. Jeg er ikke noe fan av dråpe bilder. Men ettersom dette ble litt anderledes ble det også litt bedre. EDIT: Men en ting jeg irriterte med litt over var refleksjonen av blitzen nede i midten. Ellers eg tøft bilde. 8686111[/snapback] Etter en litt nærmere look irritereg jeg meg også litt over den lyse refleksjonen av blitsen nede i midten. Endret 24. mai 2007 av Aak1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå