Mr.SS Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hei folkens! Jeg ser meg om etter en ny kasse og traff plutselig på dette som virket lovende og bra : http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=CI69U6B Har strømforsyning fra før så og det er jo billig og bra eller hva? (tror det rimte Lenke til kommentar
knutivarr Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jada, flotte greier. Lenke til kommentar
saschagabor Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 har to fordi d eina blei knust i posten, så eg måtte kjøpa meg ett t gidda venta lissom? Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 En kompis har det, veldig bra kabbis Lenke til kommentar
Laka Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Har det selv - meget godt kabinett. Kanskje ikke nymotens på design-siden, men brukervennlig, stor plass, gode og smarte løsninger. Alt i alt et kabinett for pengene. BTW, den dype sorte fargen er veldig fin! Lenke til kommentar
Mr.SS Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Ingen flere? (nå var jeg kravstor 8) Lenke til kommentar
b-real Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ingen flere? (nå var jeg kravstor 8) Du trenger dah ikke å bumpe tråden dah. Så vidt jeg ser så har du evig nokk med replyes.. Lenke til kommentar
Laka Skrevet 1. januar 2003 Del Skrevet 1. januar 2003 Enig med B|Real. Svarene burde overbevise deg om at du vil gjøre et godt kjøp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå