Sewero Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tittel sier sitt...Jeg bruker Xp Sp2, live messenger 8.1 og kan ikke bruke webcam uten at msn klikker. Vis jeg sender en invitasjon så starter cammen og funker fint i ca. 1/2 sekund så klikker hele msn.. Selve hovedvinduet og alt annet tilknyttet msn Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fungerer webkameraet uten MSN da? (Ved bruk av et annet program) Lenke til kommentar
redmix80 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 hiver meg på denne har akkurat samme problemet...funket fint fint i Live Messenger 8.0, men etter oppgradering til den nyeste så var det helt klikk. Har ett Hercules Webcam Classic om det skulle være av betydning. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Webcameraet klikker ikke ved bruk av andre programmer..Har logitech messenger cam.. Lenke til kommentar
Xantix Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Mitt kamera er også ustabilt med msn. Det er creative live, og jeg opplever at det kan fungere fint lenge men så faller det ut og da kan jeg ikke bruke det igjen før jeg re-starter maskinen fordi jeg får at "kamera kan være i bruk av et annet program". Sært. Har hatt problemet med msn 7.5 og live 8. Fungerer ellers bra i andre programmer. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Mitt funker innimellom hver formatering men vet ikke hvordan jeg har fiksa det før, glemmer sånt Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 Ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Du har kameraet koblet til hele tiden fra du starter opp maskin til du starter msn? Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 28. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 28. mai 2007 Du har kameraet koblet til hele tiden fra du starter opp maskin til du starter msn? 8722280[/snapback] Webcammet er konstant tilkoblet Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Det fungerer nå, vet ikke hva som skjedde men det fungerer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå