Bendik-_- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei. Har satt meg inn å lest litt rundt på forum ang forskjelige komponenter osv. Kom frem til at jeg ikke har noe peiling xD det går rett å slett surr i hodet mitt Jeg skal kjøpe meg ny pc nå, og en kamerat av meg har lagd en liten handleliste til meg. Er dette bra? Greit for prisen? denne linken. setter pris på svar Mvh Bendik Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Lurer også på om dette passer sammen ? Mvh Bendik Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ser veldig bra ut. Selv har jeg 400gb samsung og 8800gts og er veldig fornøyd med begge, så et glimrende valg. Jeg ville heller satset på noen OCZ brikker eller corsair brikker. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ville heller satset på noen OCZ brikker eller corsair brikker. 8684602[/snapback] ok men, jeg kan du forklare hva du mente xD ? som sakt, jeg har ikke peiling på noe. hehe Mvh Bendik Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ville heller satset på noen OCZ brikker eller corsair brikker. 8684602[/snapback] ok men, jeg kan du forklare hva du mente xD ? som sakt, jeg har ikke peiling på noe. hehe Mvh Bendik 8684635[/snapback] Ok. Ta en titt Her, der ser du netshop sitt ukens tilbud. Den ville jeg benyttet meg av og kjøpt den OCZ XTC rammen og FoX skjermkortet, har begge selv og kjøpte begge der på ukens tilbud. Sparer 800 på det. Lenke til kommentar
Bendik-_- Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Ok takk ^^ Mvh Bendik Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ok takk ^^ Mvh Bendik 8684821[/snapback] bestill før uka er omme da. Bestill gjerne alt fra samme netshop. Gode erfaringer med Netshop, så bestill alt derfra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå