filmaster Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hei, her er greia, jeg tenker på etterhvert å kansje starte et firma med hjemmehjelp til pc, så tenkte jeg å ha noe alla en renalut kangoo eller en opel combo eller noe sånn. det som er, er at jeg vil ha et slags hyllesystem bak i bilen, ca halvmetern dypt langs med den ene veggen.. noen forslag til hva slags bil jeg bør tenke på? vuderer enten en type som nevnt over eller noe alla en toyota hiass(kassebil) kriterier: ikke dyr, starter uten at jeg må mekke på den... forslag mottas med takk! £|n@R out Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. 8684576[/snapback] takk Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg ville definitivt valgt vw caddy: http://www.nyttekjoretoy.no/wip4/v1/detail.epl?cat=2473&f= God å kjøre og holder seg bra i pris i forhold til lignende modeller.. Hvis du skal ha en større bil ville jeg valgt Toyota Hiace liker ikke den nye fronten men en solid bil med få feil. Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jegh ar hørt om mange som er plaget med rust på Caddy, men jeg vet ikke om det er et generelt problem, eller om de ikke har vedlikeholdt bilene skikkelig. Peugeot Partner har jeg hørt en del bra om. Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 hvordan er det med å sette opp hyller da? tenkte på å lage en treplate(kansje sponplate) med hyllene på, men hvordan kan jeg feste den i veggen sånn at den står fast? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 hvordan er det med å sette opp hyller da? tenkte på å lage en treplate(kansje sponplate) med hyllene på, men hvordan kan jeg feste den i veggen sånn at den står fast? 8685692[/snapback] Disse varebilene er såpass nakne innvendig at det er plenty med festepunkter for eventuell innredning. En annen ting er at hvis du her tenkt å drive med hjemmehjelp til PC tror jeg du bør satse på noe billig, for jeg tviler på at det er noen særlig lukrativ bransje. De fleste PC kløner har en eller annen i slekt eller vennekrets som gjør slikt gratis. Jeg er en av dem, og jeg gjør jobben for en kopp kaffe. Lenke til kommentar
filmaster Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) hvordan er det med å sette opp hyller da? tenkte på å lage en treplate(kansje sponplate) med hyllene på, men hvordan kan jeg feste den i veggen sånn at den står fast? 8685692[/snapback] Disse varebilene er såpass nakne innvendig at det er plenty med festepunkter for eventuell innredning. En annen ting er at hvis du her tenkt å drive med hjemmehjelp til PC tror jeg du bør satse på noe billig, for jeg tviler på at det er noen særlig lukrativ bransje. De fleste PC kløner har en eller annen i slekt eller vennekrets som gjør slikt gratis. Jeg er en av dem, og jeg gjør jobben for en kopp kaffe. 8686746[/snapback] jeg var nemmelig hjemme hos en kunde og hjalp han med pcen hans, han satte meg på ide'en om dette... han betalte GLADELI 500,- satt der i 2.5 time jeg.. gikk ikke før allt var fikset... Edit: leif was here Endret 24. mai 2007 av filmaster Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 jeg var nemmelig hjemme hos en kunde og hjalp han med pcen hans, han satte meg på ide'en om dette... han betalte GLADELI 500,- satt der i 2.5 time jeg.. gikk ikke før allt var fikset... Edit: leif was here 8687434[/snapback] 500,- for 2,5t er da ingenting. Har drevet med dette og det er vanskelig og få så mye penger ut av det. For bedrifter så er det bedre men igjen vanskelig er man alene da de krever bra oppfølging. Men lykke til hvis du prøver. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hva skal du ha i disse hyllene da? Man kan også bruke kasser som kan stables. Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg ville gått for en brukt Citroën Berlingo eventuellt Peugeot Partner, billig biler som er billig i drift. Lite feil, god å kjøre. Caddy trur jeg har en del feil.. Lenke til kommentar
ladapower Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 VW er jo kunn drit da så... Kjøp en partner, kjenner en som har en, han driver med IT greier. Den fungerer fint og han kjører MYE Lenke til kommentar
РЦП-88 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Berlingo/Partner 1.9D er billig og bra Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Dersom du skal ha noe billig, vær obs på at Berlingo ikke har ABS, mens Partner har (gjelder slutten av -90-årene). Jeg har hatt Partner i noen år, og de eneste negative tingene var at benplassen er litt liten foran (som i mange varebiler), og at oljenivålampen lyste hele tiden (ble fikset på hver service, men kom igjen etter 100-200 mil). Ellers får du kjøpt standardinnredninger med braketter som passer i disse bilene. Til slutt: Dersom du tenker å fortsette på 200 kr/time er businessen snart history. Jeg tar 600/time, og det snurrer såvidt. Mye ikke-fakturerbar tid, bomturer (kunde ikke tilstede etc), reisetid etc. Endret 24. mai 2007 av Slettet-fsaSP0zV Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Ford Courier En liten lettkvelt bil som duger til det meste.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå