Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

hjelp med valg av bil...

Anbefalte innlegg

hei, her er greia, jeg tenker på etterhvert å kansje starte et firma med hjemmehjelp til pc, så tenkte jeg å ha noe alla en renalut kangoo eller en opel combo eller noe sånn. det som er, er at jeg vil ha et slags hyllesystem bak i bilen, ca halvmetern dypt langs med den ene veggen.. noen forslag til hva slags bil jeg bør tenke på? vuderer enten en type som nevnt over eller noe alla en toyota hiass(kassebil) kriterier: ikke dyr, starter uten at jeg må mekke på den...

forslag mottas med takk!

£|n@R out

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hvordan er det med å sette opp hyller da? tenkte på å lage en treplate(kansje sponplate) med hyllene på, men hvordan kan jeg feste den i veggen sånn at den står fast?

8685692[/snapback]

Disse varebilene er såpass nakne innvendig at det er plenty med festepunkter for eventuell innredning.

En annen ting er at hvis du her tenkt å drive med hjemmehjelp til PC tror jeg du bør satse på noe billig, for jeg tviler på at det er noen særlig lukrativ bransje. De fleste PC kløner har en eller annen i slekt eller vennekrets som gjør slikt gratis. Jeg er en av dem, og jeg gjør jobben for en kopp kaffe.

Lenke til kommentar
hvordan er det med å sette opp hyller da? tenkte på å lage en treplate(kansje sponplate) med hyllene på, men hvordan kan jeg feste den i veggen sånn at den står fast?

8685692[/snapback]

Disse varebilene er såpass nakne innvendig at det er plenty med festepunkter for eventuell innredning.

En annen ting er at hvis du her tenkt å drive med hjemmehjelp til PC tror jeg du bør satse på noe billig, for jeg tviler på at det er noen særlig lukrativ bransje. De fleste PC kløner har en eller annen i slekt eller vennekrets som gjør slikt gratis. Jeg er en av dem, og jeg gjør jobben for en kopp kaffe.

8686746[/snapback]

jeg var nemmelig hjemme hos en kunde og hjalp han med pcen hans, han satte meg på ide'en om dette... han betalte GLADELI 500,- satt der i 2.5 time jeg.. gikk ikke før allt var fikset...

Edit: leif was here

Endret av filmaster
Lenke til kommentar

jeg var nemmelig hjemme hos en kunde og hjalp han med pcen hans, han satte meg på ide'en om dette... han betalte GLADELI 500,- satt der i 2.5 time jeg.. gikk ikke før allt var fikset...

Edit: leif was here

8687434[/snapback]

500,- for 2,5t er da ingenting.

Har drevet med dette og det er vanskelig og få så mye penger ut av det.

For bedrifter så er det bedre men igjen vanskelig er man alene da de krever bra oppfølging. Men lykke til hvis du prøver.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV

Dersom du skal ha noe billig, vær obs på at Berlingo ikke har ABS, mens Partner har (gjelder slutten av -90-årene). Jeg har hatt Partner i noen år, og de eneste negative tingene var at benplassen er litt liten foran (som i mange varebiler), og at oljenivålampen lyste hele tiden (ble fikset på hver service, men kom igjen etter 100-200 mil).

Ellers får du kjøpt standardinnredninger med braketter som passer i disse bilene.

Til slutt: Dersom du tenker å fortsette på 200 kr/time er businessen snart history. Jeg tar 600/time, og det snurrer såvidt. Mye ikke-fakturerbar tid, bomturer (kunde ikke tilstede etc), reisetid etc.

Endret av Slettet-fsaSP0zV
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...