Tore Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) * Hva skal maskinen brukes til? Fotoredigering med PS Elements 5. Videoredigering med Premier Elements. Spilling av spill hovedsaklig gjennom valve/steam. *vekt på den delen* * Prisantydning max 7-8k komplett kabinett * Skal maskinen overklokkes Ikke seriøst, kanskje litt hobby for å teste grensene... Skal ikke tas med i vurdering her.. * Fortrinnsvis AMD eller Intel-basert? er litt AMD hektet... * Er det deler du vet du ikke trenger? alt eksterne er ikke interesangt, kun det innenfor kabinettet utenom dvd-drev... Til nå tenker jeg på Prosessor : AMD X2 5600+ Hovedkort : MSI K9N SLI Platinum Minnet : ballistix PC8000 LINK Kabinett : in-win c603 (ønsker kommentarer på dette, PSU...) Skjermkort : ikke snøring... Så føl fritt til å anbefale eller bortbefale... Jeg er også åpen for Intel anbefalinger/begrundelser, men ikke noe "fanboy prat"... ( P.D.D. har jeg 3500+, 2gb ddr, ati X800, fra 2004... Begynner å falle etter både i PS og spill... ) Endret 23. mai 2007 av Scorpioen84 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå