Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

her snakker vi aprilia rs 125

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen liker aks, noen liker turtallskicket, noen liker gjevnt drag, noen liker toppfart. Veldig mange forskjellige meninger.

Men aks er diggest da.

Jeg tror jeg skal ha meg en RS125 :D Skal kjøpe brukt for ca. 30-38 000kr. Tror dere jeg får noe bra? Noe jeg burde være obs. på?

Når det kommer til trim tenker jeg:

Effektanlegg + 2k

Rave            + 3k

Reed            + 1k

Forgasser      + 1k

Totalt            = 7k

Tror dere den vil gå bra? :p

8685441[/snapback]

Hvilket effektanlegg og forgasser har du tenkt å kjøpe? Skal du kjøpe en reed ventil til 1k? :p

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Det drevet der skal IKKE være sånn. 100%! det må du fikse, ser ikke stabilt ut.

Ang aks og sånn kan dere glemme KTM og Husqvarna, men dere tar dem på toppfarta.

Reedventil koster en tusenlapp og gir en del bedre gassrespons :)

Endret av scoot
Lenke til kommentar

Takk takk. Jeg tror det mangler noen kåper enkelte steder, siden det er store "hull" også er det noen riper ... Det er også et lite hull i sete. Kommer med bilder senere :p

Jeg får lønn om 2 uker og da vil det nok gå litt til sykkelen ... Tenker FP kit(Rave, uplombert eksos og powerfilter). Tenker ny hjelm, har en grå en nå. Har dere noen tips om en stilig hjelm som passer, max 1500kr? Skal legge ut noen bilder senere av hjelmer på lokale butikker ... Også kommer kjørejakke. Der vil jeg betale minst mulig ...

Også vil jeg bare si at det er 10 ganger gøyere å kjøre lettsykkel enn moped :p På moped kjørte jeg i småe oppover i 20-25kmt på max gass, nå 40-50 + bare jeg gir på :D

Lenke til kommentar
Blir nok fp! :D Lurer litt på hvor jeg får det billigst ... Hos eksos hos PM-salg, eksos hos privatperson?

Når kan jeg begynne å gi på? Tenker varmegrader ... Så langt kjører jeg rolig til ca. 65*c ...

8969750[/snapback]

På RS125, står det eksakt varmegrad? På min RS har jeg bare et blått, hvitt og rødt felt. Noen som har peiling på hvor mange grader de forskjellige fargene er?

Og hvor mye betalte du for den Peewee? Årsmodell/kmstand?

Lenke til kommentar

Ikke noe problemer og få 30Hk ut av en RS, skal jo være orginalt 31 hk på disse, men plomberes jo ifølge norske lover.

Blir så lei meg når jeg hører folk starter mopedene/lett syklene og gir full pupp når den er kaldt. Skjærer i sjela :cool:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...