Thewiz Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Akser fra en Husqvarna også? Jeg skal nok trimme. Den blir jo ikke dårligere? 8698155[/snapback] Kanskje, du tar jo uansett crosssykler på toppfart. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jojo. Men så er aksen det gøyeste mener de fleste ... Lenke til kommentar
kimmen12 Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Noen liker aks, noen liker turtallskicket, noen liker gjevnt drag, noen liker toppfart. Veldig mange forskjellige meninger. Men aks er diggest da. Jeg tror jeg skal ha meg en RS125 Skal kjøpe brukt for ca. 30-38 000kr. Tror dere jeg får noe bra? Noe jeg burde være obs. på? Når det kommer til trim tenker jeg: Effektanlegg + 2k Rave + 3k Reed + 1k Forgasser + 1k Totalt = 7k Tror dere den vil gå bra? 8685441[/snapback] Hvilket effektanlegg og forgasser har du tenkt å kjøpe? Skal du kjøpe en reed ventil til 1k? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Er ca. priser. Reed koster rundt 500kr om jeg ikke tar feil? Lettere å regne med hele tall enn halve. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Skal bakdrevet på aprilia rs125 være løst, mulig å bevege fram og tilbake ? Når kjede står stille. Er det normalt? Er ikke slik på mopeden min værtfall ... scoot sier det skal være fast, men hvordan feste det da? Se film av drevet her! Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har du kjøpt deg RS125 nå Peewee? Legg ut bilde av den da! Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Har kjøpt jah. Skal sende opp bilder senere, når jeg har fått skiftet størrelse på de. er 3000 x noe nå ... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hehe, har veldig lyst på lettsykkel jeg og. Men nå er det enten MC lappen eller bil lappen til neste år, så jeg vet ikke om jeg orker å bruke penger på det. Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Det drevet der skal IKKE være sånn. 100%! det må du fikse, ser ikke stabilt ut. Ang aks og sånn kan dere glemme KTM og Husqvarna, men dere tar dem på toppfarta. Reedventil koster en tusenlapp og gir en del bedre gassrespons Endret 28. juni 2007 av scoot Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Fra Ikea treffet var det en video hvor et dragrace mellom KTM og RS var. RS vant/holdt følge ... Lenke til kommentar
scoot Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Snakk om Clement sin RS, den var LETT dreva ( snakker 14/40 eller lettere ) + KTMn var tungt dreva. Når vi snakker aks snakker i allefall jeg når dreva er orginale, for da har ikke RS sjangs i havet. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Takk takk. Jeg tror det mangler noen kåper enkelte steder, siden det er store "hull" også er det noen riper ... Det er også et lite hull i sete. Kommer med bilder senere Jeg får lønn om 2 uker og da vil det nok gå litt til sykkelen ... Tenker FP kit(Rave, uplombert eksos og powerfilter). Tenker ny hjelm, har en grå en nå. Har dere noen tips om en stilig hjelm som passer, max 1500kr? Skal legge ut noen bilder senere av hjelmer på lokale butikker ... Også kommer kjørejakke. Der vil jeg betale minst mulig ... Også vil jeg bare si at det er 10 ganger gøyere å kjøre lettsykkel enn moped På moped kjørte jeg i småe oppover i 20-25kmt på max gass, nå 40-50 + bare jeg gir på Lenke til kommentar
scoot Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Om du syns det er gøy nå har du ALDRI prøvd en FP Rs... DET er gøy.. Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Blir nok fp! Lurer litt på hvor jeg får det billigst ... Hos eksos hos PM-salg, eksos hos privatperson? Når kan jeg begynne å gi på? Tenker varmegrader ... Så langt kjører jeg rolig til ca. 65*c ... Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Blir nok fp! Lurer litt på hvor jeg får det billigst ... Hos eksos hos PM-salg, eksos hos privatperson? Når kan jeg begynne å gi på? Tenker varmegrader ... Så langt kjører jeg rolig til ca. 65*c ... 8969750[/snapback] På RS125, står det eksakt varmegrad? På min RS har jeg bare et blått, hvitt og rødt felt. Noen som har peiling på hvor mange grader de forskjellige fargene er? Og hvor mye betalte du for den Peewee? Årsmodell/kmstand? Lenke til kommentar
Medisinmannen Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Aprilia RS125. 2004mod, 15998km hadde den kjørt, helt orginal. Kostet meg 36 000kr. Når jeg kjøpte den stod den på reservetanken, og eier mente på at det holdt til bensinstasjon, 3km unna. 150m unna stasjonen gikk den tom Lenke til kommentar
ChristR Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du kan begynne å dra ut skikkelig etter 60 grader ja. Du hører det litt på motoren også. Klakker litt om du gir på. Ikke begynn å kjør før 30grader. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Ikke noe problemer og få 30Hk ut av en RS, skal jo være orginalt 31 hk på disse, men plomberes jo ifølge norske lover. Blir så lei meg når jeg hører folk starter mopedene/lett syklene og gir full pupp når den er kaldt. Skjærer i sjela Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå