The Ghost Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hei kan hende jeg for kjøpt meg en Storm uten feste, utenom det som er "innebygd" i blokka, men så har jo ikke jeg sokkel A lenger da Noen som vet hvor man for tak i en sånn så jeg for brukt den på LGA775 ? Har ikke mulighet til å lage et feste selv ellers skulle jeg gjerne gjort det Se lenger ned for spørsmål om vannblokk Endret 25. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Storm har en universell festeramme som skal passe de fleste sokler, mener jeg. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Ja, men det er den som ikke følger med !! Det er bare blokka og skruene som følger med ! Endret 23. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Ah, jeg skjønner. Du kan prøve å sende Swiftech en mail. Skal ikke se bort i fra at de er villige til å sende deg en festeramme. Ellers har jeg en Storm-blokk jeg snart ønsker å kvitte meg med Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Kjøpe blokken av det bare for festeplata Men har swiftech et "kontor" i norge eller europa eller må jeg kontakte dem over vannpytten ? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Du må nok kontakte dem i USA. Fra Swiftechs nettside: Technical Support [email protected]OEM/Reseller queries [email protected] Order Tracking, RMA's, Sales administration [email protected] Review Requests [email protected] Endret 23. mai 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Ok for håpe de ikke tar så mye for det da .... Men hva er forskjellen på rev 1 og 2 ? Lenke til kommentar
Pennywise Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) En liten endring i toppdelen av blokka som gjør at den har littegrann bedre flow enn Rev1. Utenpå ser de helt identiske ut. Endret 23. mai 2007 av Pennywise Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 25. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 25. mai 2007 It's $10 for the hardware and $10.45 for shipping. Var ikke det billigste akkurat ..... Da lurer jeg på hva jeg skal gjøre her ..... 1) Gå for en ny DD RBX 2) Gå for en brukt storm rev. 2 med nytt festeording og skruer ? Lenke til kommentar
RallyP Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Hvorfor lager du deg ikke en egen festeplate. Jeg måtte gjøre det selv når jeg kjøpte meg nytt AM2 oppsett fordi det ikke hadde kommet ut noen blokker som passet enda. Det er ingenting som er lettere. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 26. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2007 Men så er det, det med skruer da ...... Men det fulgte med 4stk skruer, men jeg tror ikke de er komplette Det blir en Storm jeg går for .... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Men så er det, det med skruer da ...... Men det fulgte med 4stk skruer, men jeg tror ikke de er komplette Det blir en Storm jeg går for .... 8707794[/snapback] offtopic: Er ikkje storm blokka veldig dyr? Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jo men iu\kke brukt på Ebay, kun med feste for sokkel A ingen som kjøpte den, men jeg glømte at den gikk ut så jeg spurte om han kunne legge den ut igjen ... Edit: Fikk i svar: Somebody already bought it, so I had to end the auction. Sorry about that. Isj den ksotet kun 20$ Endret 27. mai 2007 av The Ghost Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå