Fotofashion Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kunne kanskje blitt religiøs neida.. Var selv imponert over været den dagen, importerte 2 raw versjoner for å få frem mest mulige detaljer. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette syns jeg rett og slett var veldig stilig. Mulig å gjøre kirken littegrann mer levende? Lenke til kommentar
Tor92 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Dette var knall stilig, likte hvordan det ikke var så overskyet over kirketårnet. Veldig Bra! Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fint bilde. Morsomt hvordan spiret strekker seg mot lyset. Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Dette var et fint bilde. Likte kontrastene i bildet, fine farger. Skarpt var det også. Jeg ville ha hatt mer rom til ve på bildet som du har til høyre. Drmatisk og virkningsfull himmel. Bildet var kanskje en aning form mørk. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Flott himmel, gir en bra stemning. Du har litt mye luft på høyre side, og jeg ville likt å se mindre eng, og mer himmel. Det røde skuret ødelegger litt, men det er jo ikke noe du kan gjøre noe med. Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jeg er ikke kompetent til å bedømme bildet "teknisk". Synes bildet var fantastisk! Utrolig flotte farger, og en forførerisk himmel. Gresset / bakken kunne kanskje med hell endres til en mer "noir" tone i PS? (litt mindre fargemetning liksom, litt mindre ehhh grønt??, litt mer rødt og blått (hvis du kan justere RGB..) Er det mulig å få en link til bildet i høyere oppløsning? (skulle likt å ha henge dette bildet på veggen... / evt. bakgrunnsbilde på laptopen) Lenke til kommentar
Vaffel89 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 syntes det var flott kontrast mellom det grønne gresset og de litt blågrå skyene. Også stilig med spiret som strekker seg opp i lyset der. Alt i alt et nokså flott bilde fikk litt sånn, hører et tordenskrall i det fjerne å at en hører vinden som uler. Like før uværet slår løs eller no Lenke til kommentar
Oljens Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg er enig med Kramstogen, skulle gjerne hatt litt mere himmel over spiret. Har du beskåret bildet? I så fall, kan du legge det ut ubeskåret? Lenke til kommentar
Blacksheep Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Likte denne veldig godt, det grønne, røde, stein, og himmelen. Var en fin balanse i bildet synes jeg. Lenke til kommentar
blenden Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Når motivet dekker såpass mye av bilderammen tror jeg det hadde sett bedre ut helt sentrert. Ellers et veldig bra bilde Lenke til kommentar
andm Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ser jeg en mild glorie rundt bygget? Håper det er resultatet av sammenslåingen av de to fotografiene, ellers passer kommentaren din midt i blinken. Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg ble imponert av bildet! Det ble utrolig fint. Første gang en kirke har sett bra ut i mine øyner.. Tok meg forresten den friheten å se igjennom resten av bildene dine. Det eneste som slår meg er meget fengende stortsett på alle Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 hei hei.. takk for alle de flotte kommentarene.. angående gresset, joda fort gjort å gi den mindre farge.. Var noe som ikke slo meg mens jeg holdt på med det. Takk for tipsett. Angående kirken.. Edøy Kirke er en vakker og gammel kirke, og ja synd med det røde skuret. Skulle likt å ha sett den uten. Lenke til kommentar
Kramstogen Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Er det ikke bedre fra den andre siden da? Evt få med døra? Lenke til kommentar
Fotofashion Skrevet 29. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2007 Er det ikke bedre fra den andre siden da? Evt få med døra? 8732404[/snapback] andre siden er det et tre.. og det er et skur der og.. samt har jeg tatt det fra andre siden, så har jeg ikke fått med meg lyset som var. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå