psyches Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Stemmer det Der Kommissar sier, kjenner en kar som fikk det der på ferie i fjellet på sørlandet. Fæle saker... 8691853[/snapback] Jeg har nettop hatt en hyggelig prat med Kommisar over MSN..han bare kødda...blaa Lenke til kommentar
Der Kommissar Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hehe, beklager å spamme til tråden din sånn der Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Stemmer det Der Kommissar sier, kjenner en kar som fikk det der på ferie i fjellet på sørlandet. Fæle saker... 8691853[/snapback] Jeg har nettop hatt en hyggelig prat med Kommisar over MSN..han bare kødda...blaa 8691866[/snapback] Vet, kjenner karen. On topic: Utvikler bittet seg, så får du oppsøke lege. Endret 24. mai 2007 av SupremeX Lenke til kommentar
psyches Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Ja jeg er innom speilet hver time ^^ Lenke til kommentar
binko Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Hmm.. er litt redd for å trykke på de linkene over jeg Gikk det bra da? Lenke til kommentar
psyches Skrevet 11. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juni 2007 (endret) Hmm.. er litt redd for å trykke på de linkene over jeg Gikk det bra da? 8821134[/snapback] Jada, gikk veldig bra Ikke noe farlig, var vel bare et litte dyr av no slag som hadde forvirra seg på feil sted! Har ikke fått noen reaksjoner.. EDIT: leifer ;/ Endret 11. juni 2007 av Hansen Lenke til kommentar
Gjest Gjest_Tom_* Skrevet 25. juni 2007 Del Skrevet 25. juni 2007 Hvitt og på størrelsen med en ert? Liknet den på ? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Det er en flått som er "mett" på blod 8685137[/snapback] Den var ikke lik nei, den jeg hadde var et bitte lite dyr, var omtrent gjennomsiktig. Og jeg la også merke til at flåtten ikke kan røre seg når den er full av blod..den dreiv å krabba rundt overalt xD 8687801[/snapback] Hadde en flått liggende på sofaen, trolig etter katten min. Skjønte faen ingenting når eg så en grå ert med noen små bein på ene siden. Eg sjekket opp på nettet og fant ut at det var den samme gråe klompen som er avbildet litt lengre oppe her. At ikke flåtten kan krabbe rundt når den er full i blod..? Å JO, den klatret til og med opp 90 grader av en glatt plast boks som eg la den i... Og den var over en cm stor.. Ikke rart de kan bli 2-6 år gammel. Ekkkkle små krabber. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Hugs at du skal brenne flåtten. Den byrjar ikkje å sprute inn gift før etter å ha sittet på i 24 timer, blir den hengande lengre bør du gå til lege. Endret 29. juni 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Dette er ein populær tråd for spambottene, sidan diskusjonen er ferdig blir den stengt. Endret 11. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg