Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

[løst]Rødt bitt, insekt

psyches

Anbefalte innlegg

Stemmer det Der Kommissar sier, kjenner en kar som fikk det der på ferie i fjellet på sørlandet. Fæle saker...

8691853[/snapback]

Jeg har nettop hatt en hyggelig prat med Kommisar over MSN..han bare kødda...blaa :ph34r:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Stemmer det Der Kommissar sier, kjenner en kar som fikk det der på ferie i fjellet på sørlandet. Fæle saker...

8691853[/snapback]

Jeg har nettop hatt en hyggelig prat med Kommisar over MSN..han bare kødda...blaa :ph34r:

8691866[/snapback]

Vet, kjenner karen. :wee:

On topic: Utvikler bittet seg, så får du oppsøke lege. :p

Endret av SupremeX
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Hmm.. er litt redd for å trykke på de linkene over jeg :hmm:

Gikk det bra da? :)

8821134[/snapback]

Jada, gikk veldig bra :)

Ikke noe farlig, var vel bare et litte dyr av no slag som hadde forvirra seg på feil sted!

Har ikke fått noen reaksjoner..

EDIT: leifer ;/

Endret av Hansen
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Tom_*
Hvitt og på størrelsen med en ert?

Liknet den på 180px-Swollen_tick-SteveFE.jpg?

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Det er en flått som er "mett" på blod

8685137[/snapback]

Den var ikke lik nei, den jeg hadde var et bitte lite dyr, var omtrent gjennomsiktig.

Og jeg la også merke til at flåtten ikke kan røre seg når den er full av blod..den dreiv å krabba rundt overalt xD

8687801[/snapback]

Hadde en flått liggende på sofaen, trolig etter katten min. Skjønte faen ingenting når eg så en grå ert med noen små bein på ene siden. Eg sjekket opp på nettet og fant ut at det var den samme gråe klompen som er avbildet litt lengre oppe her.

At ikke flåtten kan krabbe rundt når den er full i blod..? Å JO, den klatret til og med opp 90 grader av en glatt plast boks som eg la den i... :hmm:

Og den var over en cm stor.. Ikke rart de kan bli 2-6 år gammel.

Ekkkkle små krabber. :ohmy:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet.

Dette er ein populær tråd for spambottene, sidan diskusjonen er ferdig blir den stengt.

Endret av Zeph
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...