jonasto Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Bestillte et Hercules FDX ATI 8500LE kort nå i romjula,det ligger nå på posten å venter på meg til i morgen. Jeg var inne på hercules sin Driver side,lastet ned den nyeste driveren. Oppdaget at det var en egen Bios driver til dette kortet. Leste det som stod der,men skjønte ikke helt hva dem mente! Virket som om de som hadde en eldre driver måtte oppdatere bios. Kunne noen sett på denne siden,å prøvd å forstå hva som sies? Er det virkelig 100% nødvendig å oppdatere BIOS for at dette kortet skal fungere hos meg? Forrige gang jeg knota med bios, ble det et h... uten sidestykke. Orker ikke det igjen! På gjensyn,og godt nytt år. http://europe.hercules.com/supportf.php?pa...=40&ft=BIOS&os= || Har en Pentium 3 667 mhz, skal ikke spille noe som helst med dette kortet,så om bios updaten kun er for bedre ytelse spiller det ingen rolle|| Lenke til kommentar
Izex Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Ja du bør holde både hardware og software up to date, jeg ville flasha kortet og brukt nyeste driver uten tvil. Sånne fixer bruker å inneholde endel oppdateringer som gjør at kortet kjører bedre og yter mere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå