gwh Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Legg merke til den gradvise minkingen av søppelberget... Man betrakter normalt sine naboer som oppegående mennesker, og så ser man sånt. Snart trenger vi en Segway alle mann for å gå ut med søpla.. Heis hvis man bor 10cm over bakken... Lenke til kommentar
Onkel Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 En assosiasjon: hvordan er det med lukta der inne? Noe man gjerne vil oppholde seg i så kort som mulig? Lenke til kommentar
perpyro Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Opplever dette selv med bare to kontainere. Den nærmest døra bugner over mens den innerst i det bittelille skuret er halvfull. Latskapen lenge leve. Regner med at dette er de samme som parkerer inne i gangen til dagligvarebutikkene. Liker søppelhåndteringen til de som bor i høyblokkene nedenfor her. De bare kaster søpla rett fra verandaen vinterstid. Lenke til kommentar
gwh Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Relativt sett fersk og god søppel lukt. HJalp litt på odøren når jeg la inn juniors Hiroshima bleie inn der... Jeg la selvfølgelig den søpleposen i søplecontaineren lengst bort Lenke til kommentar
flippant Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er ikke bare i Norge (dette bildet er tatt i Barcelona) Lenke til kommentar
Aetius Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Folkens, selv med all min godvilje klarer jeg ikke å se på dette som bildekritikk. Det er snarere nabokritikk, om noe, og tråden blir derfor flyttet til et mer passende sted. Jeg vil gjerne holde bildekritikken her sånn noenlunde seriøs og on-topic - please hjelp meg med det og post slike tråder som dette andre steder. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Merker det tydelig i borettslaget besteforeldra mine bodde i før også. De tre containerene som stod rett innved døren var stappfull, de 10 resterende var så godt som tomme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå