TCi Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Wii / PS3 / XBOX360 regnes faktisk som 7. generasjons spillkonsoll. KILDE 8712654[/snapback] Det er sant ja. Jeg tenkte bare når det gjaldt Nintendo. Lenke til kommentar
mp_man Skrevet 31. mai 2007 Del Skrevet 31. mai 2007 Jeg liker Red steel å synes at anmelderene har vært altfor fokusert på selve styringen/kontrollene i spillet. Det var det som holdt meg tilbake før jeg omsider fikk kjøpt det, pågrunn av det fristende multiplayer funksjonen(der man får oppdrag gjennom høytaleren på moten). Nå har jeg har hatt dette spillet en god stund, og skjønner ikke hvorfor annmeldere hengte seg opp i styringen, og ikke minst at det ikke går ann å snu seg fort nok rundt. For det første har man sjeeeeldent behov for det. For det andre så kommer de fleste fiendene ihvertfall når det gjelder single player, forfra. For det tredje det går da ikke så sakte ? Men, som med alle spill er det jo ikke alt som er tipp topp, da tenker jeg på en litt irriterende framrate som blir betydelig lav til tider, og en litt skuffende sverdfekting med begrenset bevegelse. Men dette gjør da ikke spillet noe mindre dårlig, jeg tror dette spillet vil være det beste FPS spillet til Wii helt til Metriod Prime 3: Corruption kommer, det blir andre boller det Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 1. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2007 da fikk jeg endelig prøvd MP på RS, det var drit gøy, fikk veldig goldeneye følelese av det Lenke til kommentar
virulence Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Red Steel fikk mer slakt enn fortjent, enig der. Kontrollene funker jo bra, musikken er digg, dritmorsomt på multiplayer. Fektingen kunne kanskje vært litt mer gjennomført, og kanskje litt flere spillbare brett på Multiplayer, det er vel de eneste irritasjonsmomentene jeg kommer på. Håper på en oppfølger! Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Red Steel fikk mer slakt enn fortjent, enig der. Kontrollene funker jo bra, musikken er digg, dritmorsomt på multiplayer. Fektingen kunne kanskje vært litt mer gjennomført, og kanskje litt flere spillbare brett på Multiplayer, det er vel de eneste irritasjonsmomentene jeg kommer på. Håper på en oppfølger! 8886109[/snapback] Synes de kunne unngått en så, i overkant cheesy historie. Grafikken er også ganske så dårlig, pluss jeg likte ikke settingen. Men spillet er morsomt det Siktingen funker glimrende synes jeg. Ble veldig fort naturlig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 likte settingen, og grafikken på effektene er rå, spesielt på kuletreff, knusing av glass og eksplosjoner, syns de effekten der slår det man finner i GeOW Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Etter å ha presset meg gjennom de første 2-3 timene så har det blitt bedre... men spillet sliter med slowdowns (lav fps) og elendige kontroller (ja, jeg har SKRUDD av rumble og lyd i wiimoten). Jeg har enda ikke blitt vant til siktemetoden. Historien er jo forsåvidt ganske grei, og grafikken er til tider ganske så vakker (dojoen der du trener på nye sverdangrep f.eks.), men det er jo selvfølgelig et helt standard FPS, og jeg begynner å bli lei FPS generelt, noe som ikke hjelper på inntrykket. Men, som sagt, spillet er helt greit til å ha kommet ut så tidlig i Wiiens levetid. Det som skiller seg mest ut er musikken, for den er til tider ekstremt bra. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Vil ikke si at det er helt et standard FPS. I disse dager er FPS med overbygde marines som er skallet og i dårlig humør. Veldig kjedelig. Red Steel syns jeg er en liten frisk pust sånn sett. Ser virkelig fram til Red Steel 2, håper det kommer når det er ferdig. Og ikke forhastet slik som orginalen. Kanskje sent i 2008. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Med helt standard FPS mener jeg: historie som er til dels grei, men ikke noe spesiell, ført gjennom en veldig åpenbar "korridor" med masse skyting, slow-motion effekter osv... det er jo ikke stort nytt i Red Steel, heller ikke historiemessig ... altså er Red Steel et helt standard FPS. Eneste som er relativt "nytenkning" er vel avvæpningen du kan benytte deg av. Ellers er jo spillet en vandrende FPS klisjé. Forresten så er det ikke alle standard FPS spill som har overbygde, skallete marines som hovedrolleinnehavere Men som sagt så er jeg lei FPS genren generelt, også er det jo VELDIG individuelt hva man liker. Red Steel kan uansett anbefales for de som enda ikke har spilt FPS på Wii. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Joda, skjønte det. Men jeg er dønn lei av at skallete marines skal redde dagen. Må da finnes mer kreativitet der ute. Mener ikke at Red Steel bringer noe nytt, bare at det inneholder noe friskt nå og da, spesielt med settingen og musikken. Tror du skjønte hva jeg mente angående marines. Det er for mange av dem. Folk mangler sjel i spill for tiden. Litt karakter må da folk kunne ha. Nå generaliserer jeg en del, men må til for å få fram et poeng. Red Steel er ennå det beste FPS-spillet på Wii etter min mening. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 likte settingen, og grafikken på effektene er rå, spesielt på kuletreff, knusing av glass og eksplosjoner, syns de effekten der slår det man finner i GeOW 8891089[/snapback] må noen alltid nevne geow i nesten hver eneste diskujon, to helt forskjellige spill, ser mangen rakker ned på geow, og bruker det spillet til noe negativt ikke bra Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Red Steel er ennå det beste FPS-spillet på Wii etter min mening. 8893499[/snapback] DET er sant, men jeg mener at det sier mere om de andre spillene enn det sier om Red Steel. Jeg håper hvert fall Red Steel 2 blir hakket bedre. Dessuten er jeg like lei skalla marines som det du er Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 19. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2007 (endret) likte settingen, og grafikken på effektene er rå, spesielt på kuletreff, knusing av glass og eksplosjoner, syns de effekten der slår det man finner i GeOW 8891089[/snapback] må noen alltid nevne geow i nesten hver eneste diskujon, to helt forskjellige spill, ser mangen rakker ned på geow, og bruker det spillet til noe negativt ikke bra 8893761[/snapback] jeg sammenlignet ikke spillene, men grafikken, på modeler og brett er ikke RS i nærheten, men på effekter syns jeg RS overgår Red Steel er ennå det beste FPS-spillet på Wii etter min mening. 8893499[/snapback] DET er sant, men jeg mener at det sier mere om de andre spillene enn det sier om Red Steel. Jeg håper hvert fall Red Steel 2 blir hakket bedre. Dessuten er jeg like lei skalla marines som det du er 8894089[/snapback] Er lei Sci-fi shooter med store metaldrakter osv. altid de spillene som får ny og best grafikk, Endret 19. juni 2007 av gunfreak19 Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 likte settingen, og grafikken på effektene er rå, spesielt på kuletreff, knusing av glass og eksplosjoner, syns de effekten der slår det man finner i GeOW 8891089[/snapback] må noen alltid nevne geow i nesten hver eneste diskujon, to helt forskjellige spill, ser mangen rakker ned på geow, og bruker det spillet til noe negativt ikke bra 8893761[/snapback] jeg sammenlignet ikke spillene, men grafikken, på modeler og brett er ikke RS i nærheten, men på effekter syns jeg RS overgår Red Steel er ennå det beste FPS-spillet på Wii etter min mening. 8893499[/snapback] DET er sant, men jeg mener at det sier mere om de andre spillene enn det sier om Red Steel. Jeg håper hvert fall Red Steel 2 blir hakket bedre. Dessuten er jeg like lei skalla marines som det du er 8894089[/snapback] Er lei Sci-fi shooter med store metaldrakter osv. altid de spillene som får ny og best grafikk, 8894891[/snapback] Det er smak og behag Lenke til kommentar
TyrantOfWinter Skrevet 20. juni 2007 Del Skrevet 20. juni 2007 Jeg har også sansen for Red Steel, spesielt multiplayerdelen, som jeg synes er opp mot nivået til andre strålende shootere som GoldenEye og Jet Force Gemini. Singelplayerdelen er vel ikke den emst fengende etter min mening. Kontrollen liker jeg faktisk ganske godt, men mener at den kan forbedres en del. Men det er ikke mye som måler seg med å gå berserk med en Uzi med det kontrollsystemet Musikken er fantastisk, men historien fenger meg ikke i nevneverdig grad. Konklusjonen er vel at spillet er ganske godt, men kan ikke regnes som en klassiker. Lenke til kommentar
magnusbe Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Eg liker Red Steel. Det som ergrar meg er at eg tykkjer det er utruleg vanskeleg å få til nokre av kataane og dei andre sverdrørslene, og då må eg dansa rundt og fekta i dojo'en lenge. Det skulle også vera mogleg å kutta ut cut-scenes. No som prisen er senka kraftig er det ingen grunn til ikkje å prøva det, tykkjer eg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 24. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2007 fikk endelig prøvd mp, og må si jeg liker det ,får sikkelig golden eye feel, og en ting som ikke kan gjøres i andre spill er hollywood run & gun, du løper sidelengs mens su spruter kuler mot fienden. ført spillte jeg med en liten gutt på 8 noe som var litt festlig, jeg bare sprayet kuler mot han så kuler traff så nære som mulig uten å drepe han, mens han da fikk tid til å sikte seg inn og drepe meg, gøy egentlig så etter på spilte jeg skikkelig med none litt eldre meget gøy om noen få brett Lenke til kommentar
OCSpro Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Må si at jeg digga Red Steel og skjønner heller ikke kritikken den fikk ved launch. Tror en del anmeldere ble skuffa over at du ikke kan styre fektinga etter wiimoten i sanntid, men i bestemte bevegelser. For meg fungerte det egentlig helt greit, og ble et greit tilleggsmoment i spillet. Fortellermåten er også kul (tatt fra Max Payne?). Spilt igjennom SP to ganger, litt synd at det ikke er forskjellige vanskelighetsgrader. Og irriterte meg at du må klare spillet omigjen for å se alternative sluttvideoer (har enda ikke sett den, dumma meg ut begge gangene). Ser ikke bort ifra at jeg kan komme til å spille igjennom det en gang til hvis det blir en liten spilltørke (men ikke denne høsten...) Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Personlig så syns eg ikkje sverkampene ikkje så givende nei, men det var vel egentlig i hovudsak pga. FPS-delen i spillet eg kjøpte det. Bare for å se kor stort potensiale Wii har på denne fronten, og det er stort! Men utviklerene har ihvertfall sagt at de har redisignet heile sverdsystemet fra scratch til RS2 kommer, så vi får håpe det blir litt bedre ihvertfall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Det var ikke sverdkampen som gjorde jeg ikke likte spillet. De hjalp ikke, men det var den eledige AI'en, kjedlig leveldesign og den klisje-aktrige historien som gjorde at jeg brukte flere måneder på å spille gjennom hele spillet første gangen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå