Gå til innhold

Noen andre her som faktisk liker RedSteel?

Anbefalte innlegg

Fikk min Wii i går og har moret meg med den, og Redsteel er helt klart favoritten min, ja, siktinga kan bli noe buggete og henger seg innimellom, men liker styringa, og hele feelen på spillet, grafikken er fin og effektene er drit kule, spesielt når man skyter i stykker saker som er laget av glass, fektinga blir fort repritivt men skytinga er høy, er fin våpen feel, man føler liksom at man skyter med våpen og ikke kruttlapp pistoler.

Endret av gunfreak19
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Velkommen i klubben skal du vere :)

Syns spillet fikk ufortjent mye pes rundt om. Spillet har klart sine mangler og bærer preg av å vere ein lanseringstittel. Artig som fy i MP er det også. Men har du forresten prøvde å sku av lyden/rumble i wiimoten? Da opplevelde eg ihvertfall kontrollen som litt smoothere :)

Lenke til kommentar

Synes også at Red Steel er et veldig underholdende spill. Det er ikke et storslått, episk mesterverk av dimensjoner, men det er et spill du kan sette deg ned å ha det moro med.

Singleplayeren er ganske rett frem, uten det særlig store som skjer. Men å blaste ned badguys med Wiimote og nunchuk er meget tilfredstillende. Multiplayeren liker jeg rett og slett meget godt.

Grunnen til at spillet har fått middelmådige karakterer, tror jeg delvis kan skyldes på den ekstreme hypen dette spillet fikk rundt seg. Det var det første FPS der man kunne sikte med Wiimote, og da var det ikke mer enn et par skjermbilder som skulle til for å få folk i ekstase. Hadde dette vært et spill som kom midt i levetiden til Wii, ville folk mer sett på det som "enda et spill på lasset", istedet for det superrevolusjonerende enkelte ville ha det til å være.

Resten av grunnene lå vel rundt at spillet enkelt og greit ikke har noe veldig bra historie, som fortelles på en litt klumsete måte IMO. I tillegg til CPU-kontrollerte fiender med en IQ på -40.

Jeg synes heller ikke spillet er blant de aller beste i verden, men et spill må da ærlig talt ikke være unikt, nyskapende, og ha ekstremt god historie for at man skal kunne ha det kjekt med det. Jeg koser meg ihvertfall veldig med spillet. :)

Lenke til kommentar

Absolutt et av de beste FPS-ene på Wii til nå syns jeg, tross sine mangler. Fortjener en større plass i notatboken enn hva mange anmeldere har gitt. Spiller det gledelig flere ganger, noe jeg ikke kan si om en rekke andre FPS-spill på både Wii og andre plattformer.

Ser virkelig frem til Red Steel 2 som sikkert kommer neste år. Blir manglene til Red Steel fikset, så har vi en virkelig klassiker å vente oss.

Lenke til kommentar

Jeg er da en av de som koste seg skikkelig med dette spillet. Jeg skal nok ha problemer med å komme tilbake til FPS spill med vanlig kontroller når PS3 kommer i hus. Fin grafikk for å være wii, og gjevt over behaglige og ikke minst kreative kontroller. Gleder meg til Red Steel 2.

Lenke til kommentar

Er det et FPS-spill til Wii jeg ønsker å spille igjen, så må det bli Red Steel. Selv om det var til en viss grad underholdende å runde både CoD3 og MoH:V, vil jeg aldri spille de en gang til. Red Steel var mer fengende med sin historie og musikk.

Lenke til kommentar

Etter jeg fikk min wii, var det første jeg gjorde, å kjøpe Red Steel. Og jeg angrer ikke noe. Det var verdt hvert øre. Selve handlingen og konseptet er lik det meste av FPS spill vi har spilt før, men det at man bruker Wiimoten til en stor del av gameplayet, gjør at innlevelsen blir større. Dette er en absolutt perfekt start for Nintendo sin fantastiske femtegenerasjons spillkonsoll. Her får du mange timers pur nytelse av action som nærmest tar pusten fra deg, underholdene oppdrag, og musikk som gir det lille ekstra som du ikke trodde eksisterte.

Onkl CB

Endret av OnklCB_94
Lenke til kommentar
Men det er fortsatt Nintendo`s 5.generasjons spillkonsoll ut på markedet.

8712724[/snapback]

Det var noe før NES også. Dette er forøvrig det eneste stedet jeg har sett det referert til generasjon for et spesifict selskap. Er knot og unødvendig å snakke om forskjellige generasjoner for forskjellige selskaper etter min mening, det har mer med tilgjengelig teknologi når de ble laget enn hvor mange konsoller de har laget før.

KILDE

On Topic: Jeg gleder meg til å prøve Red Steel, blir sikkert en stund til da jeg akkurat har fått wii og skal ta for meg Zelda først.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...