Notatblokk Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Kom over dette bildet da jeg rotet litt i mappene mine. Det var til en skoleoppgave i fjor, da jeg først begynte å tukle med et kamera. Oppgaven var "gå og lær dere å bruke kameraet." Så da stjal jeg et par glassperler og tok bilder på dassen på det lokale kjøpesenteret. Vad tycks? Har tenkt på former og perspektiv i dette bildet. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Stjal? Snakker om å gjøre seg til kjeltring for småpenger.. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jepp, det var en hel bøtte med sånne. De var så blanke at jeg bare måtte ta med meg to, hadde nesten ikke noe valg engang. Så nå vet dere om min tyvaktige fremtreden. Hva med bildet? Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jepp, det var en hel bøtte med sånne. De var så blanke at jeg bare måtte ta med meg to, hadde nesten ikke noe valg engang. Så nå vet dere om min tyvaktige fremtreden. Hva med bildet? 8685364[/snapback] Tok du ikke bilde av bøtta? Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Julie, din slemme tyv! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Fint om vi kan fokusere på bildet, og ikke på hva Julie eventuelt har stjålet, "stjålet" eller whatnot. -- Fint perspektiv, ja, og fin dybde. Tøff skygge under perlene, òg. Syns dog refleksjonen i porselenet i vasken, samt selve krana kanskje var noe forstyrrende. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Får vel si noe om bildet også. Den blå er ikke i fokus. Men det er den andre. Lenke til kommentar
jammi Skrevet 29. mai 2007 Del Skrevet 29. mai 2007 Ikke noe spesielt over dette synes jeg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå