tandres Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 Beklager om mine "wall-of-texts" ble oppfattet som reklame for guildet.. Helt ærlig så trodde jeg frem til ting tok litt av at vi bare diskuterte guild konsepter.. og har jeg har ment å komme med svar på ting vi har diskutert. Jeg inrømmer gjerne at jeg tidligere har vært ganske teit på dette forumet, men i denne sammenheng trodde jeg virkelig vi diskuterte konsepter.. beklager om dere har misforstått meningen min med poster, da er det jo bare bra om de ble fjernet. Ha en flott "drama-fri" dag... ps. Jeg er i følge denne tråden fiende til i allefall 2 guilds nå uten å virkelig gå inn for det.. så nå jeg vel _virkelig_ begynne å rekruttere.. Igjen en flott dag til dere! 8756041[/snapback] Vi i Svart Lotus har ingen fiender, bare målskiver. Hehe. Neida, ingen fiender. Men det må da gå an med vennlig rivalisering! Jeg støtter at du må rekruttere noen hundre til. Hvis vi spiller på samme server så vil dere trenge så mange gutter dere kan samle Og det! var ikke flaming, så bare chill alastor. : Lenke til kommentar
hallgeirg Skrevet 1. juni 2007 Del Skrevet 1. juni 2007 tror dette bli veldig bra uansett jeg.. Lenke til kommentar
Anthropod Skrevet 2. juni 2007 Del Skrevet 2. juni 2007 Ehm... Jeg bare lurer på om Black Lotus og Svart Lotus er to forskjellige guilds? Lenke til kommentar
PuFF_ Skrevet 2. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2007 Ehm... Jeg bare lurer på om Black Lotus og Svart Lotus er to forskjellige guilds? 8767083[/snapback] Det er 2 forskjellige ja Lenke til kommentar
tandres Skrevet 3. juni 2007 Del Skrevet 3. juni 2007 Ehm... Jeg bare lurer på om Black Lotus og Svart Lotus er to forskjellige guilds? 8767083[/snapback] Det er 2 forskjellige ja 8768080[/snapback] Ja, når vi startet Svart Lotus for over 1 år siden, bestemte vi oss for å hete Svart Lotus, selv om internasjonalt er Black Lotus mer forståelig. Vi syntes Svart høres bedre ut selv for en som ikke forstår det uten forklaring. Nesten 1 år senere lagde noen en guild som hette Black Lotus. Deretter også en som heter Golden Lotus tror jeg. Vi visste at etterligninger ville komme, men det er greit nok det. Svart Lotus eier anyway. Lenke til kommentar
Gwahlur Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 Er vel et guild som heter Blood Lotus og tror jeg... Lenke til kommentar
tandres Skrevet 4. juni 2007 Del Skrevet 4. juni 2007 ja riktig, har sett det... Folk kan jo kalle seg det de vil, men det er bare EN guild i AoC som originalt hette LOTUS, og det er oss, SVART LOTUS =D Lenke til kommentar
tandres Skrevet 9. juni 2007 Del Skrevet 9. juni 2007 Vi leter fremdeles etter noe få gode spillere. Som sagt så tillater vi ikke hvem som helst i guilden, i motsetning til visse guilder som satser på å overleve ved hjelp av høyt antall medlemmer. Vi leter etter * modne personer * gjerne med erfaring innen mmo eller rpg, men ikke et must. Alle må begynne et sted, og så lenge personen er interessert i å lære, er det nok. * folk som har kommer til å spille average to hard core. * folk som ønsker å være en del av noe sosialt og ønsker å samarbeide for å bli best mulig. Våre mål er klare: Bli best på PvE, og PvP i border kingdoms. Det blir sikkert mange gode guilder, men vi satser på å være den ledende. Sjekk ut svartlotus.guildportal.com Lenke til kommentar
Testo Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Vill bare ønske dere lykke til gutter, synd at vi trolig ikke havner på samme server Lenke til kommentar
Gwahlur Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Vi har fått en del nye medlemmer i det siste og foretatt en liten opprydding i uaktive medlemmer, så vi ligger nå på ca. 50 medlemmer og nærmer oss antallet vi tenkte å ha til launch, hvilket betyr at vi mest sannsynlig snart kommer til å stenge for rekruttering for en stund. Så hvis du er interessert i å joine Svart Lotus, er det best å få fingen ut Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Hva er deres "level cap"? Lenke til kommentar
tandres Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 Hva er deres "level cap"? 9084075[/snapback] Hva mener du? Alle er level null akkuratt nå. Så vi kan jo ikke ha en minimumslvl krav for øyeblikket. Vi kommer heller ikke til å ha en level cap f.eks. på 60, dvs å hindre folk i å bli høyere enn det... Så e skjønner ikke helt spm ditt... Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 bah, jeg mente vell egentlig member cap Lenke til kommentar
tandres Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 bah, jeg mente vell egentlig member cap 9153547[/snapback] Hehe, da så Vel, litt diffust akkurat nå. Men kort fortalt: "Så få som vi trenger for å rule serveren." Og det nummeret, min venn, finner e nok best ut av når spillet er ute og krigen igang... Men selvfølgelig, det finnes sikkert unntak som gode spillere og gode venner... Hva med dere a? Lenke til kommentar
oophus_3do Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Nei vi valgte å være rundt 120 vi pga bonusene fra prestigeclassene. Så får vi vell som dere se hvordan det ligger ann litt inn i spillet. Det ramler nok av endel medlemmer i startfasen, så da tar vi det derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå