QXLNO Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 http://www.home.no/snowblades/Index.htm Bli medlem. Utrolig stili Lenke til kommentar
Treblad Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hva har det med data å gjøre? Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 lær dere å ivareta de norske kulturtradisjoner som (alt for få) oppegående ungdommer nå til dags. drikka cola, ha peil på hardware og for all del, GÅ PÅ SKI. *Grmpfh* (alle helst, kjør telemark). Å stå på slike lemlestede ski som du og "Gengen" din gjør, er å gifte seg med tre av sine kusiner fra Pankesh med bare "en ører". JA VI ELSKER SKI PÅ BEINA SOM VI STIGER FREM OVER HOVEDKORT, RAM, 'DISK OG CPU!! Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Hmmmmm.... "Eneste du trenger er ett par Snowblades ski og en lue som vil bli lagt merke til" Hva med et hode å sette luen på? :-) Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hmm... bare sitter å ser på klokken jeg.. lurer på hvor lenge denne tråden varer før wannabe-politiet kommer...? 1. hva &¤#! har dette med data og gjøre? 2. HVA &¤#" ER VITSEN MED Å BRUKE CAPS-LOCK??? 3. har du lest rettningslinjene før du begynte å poste her? (noen som forresten vet hvor det er blitt av dem? :-? ) Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Nei nei nei Snowboard er livet, ikke kom med no tull om snowblades eller telemarkski. Og hva er det så morsomt med telemark og slalomski? Mvh,Sarge Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Er det sånne miniski dere står på eller? Lenke til kommentar
Chiclins Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 snowbaldes er for drittunger som ikke vet at man skal ha lenge ski og løse hæler på disse sikene. Snowbldes er er lite vellykket forsøk på å vær COOL, no som er en større å større trend. Det er vist tøff å være COOL. Det har jeg ikek forstått. Hvorfor være så COOL når det innebærer at du må kjøre på slike lemmlestede ski. ----------------------------------------- Crappy side foresten, frontpage eller ?? Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Crappy side foresten, frontpage eller ?? "IBM WebSphere Homepage Builder V5.0.1 (Trial) for Windows" står det Lenke til kommentar
sjantiok Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 snowblades? er det noe jeg kan sprite opp pc'en med? kan ikke finne noe sånt på komplett.no. Lenke til kommentar
pekle Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kan ikkje kjøre pudder med snøblad vel? Menn kjører snøbrett, telemark eller feite ski (held meg til snøbrett, da eg har litt dårleg kvalitet på eine kneleddet mitt) Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 hmm... bare sitter å ser på klokken jeg.. lurer på hvor lenge denne tråden varer før wannabe-politiet kommer...? 1. hva &¤#! har dette med data og gjøre? 2. HVA &¤#" ER VITSEN MED Å BRUKE CAPS-LOCK??? 3. har du lest rettningslinjene før du begynte å poste her? (noen som forresten vet hvor det er blitt av dem? :-? ) LOL :-) Beklager Jannis, det måtte bli deg.... Er 100% uenig i alt du sier og bare litt enig i hva du setter fingeren på :-) Ok, 90% uenig da..... :-) Lenke til kommentar
drbass Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hva med brett da? Det er iallefall kult, har stått på det lenge før det ble kult. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå