Rinox Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) "kjøpt" Fagerhaug: Man finner ingen piratkopi for slike onlinespill Hvem vil legge ut det for hvem som helst? Tror ingen som har muligheten for å tjene penger på det vil legge det ut gratis EDIT: Men blås i det, diskusjon om piratkopiering er ikke tillat i det hele tatt. Poenget med dette innlegget var å forsvare Sindre. Slike anklager er ikke noe hyggelig. Endret 24. mai 2007 av Rinox Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Tenker på en 1px svart ramme rundt "meny", "gambling", "profil" osv. Fagerhaug: Man finner ingen piratkopi for slike onlinespill Hvem vil legge ut det for hvem som helst? Tror ingen som har muligheten for å tjene penger på det vil legge det ut gratis 8691426[/snapback] Kødder du? Finnes sikkert plenty av ferdig script som du kan kjøpe og som folk har lagt ut på warez sider. Endret 24. mai 2007 av medlem-77217 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det er det som er dumt med PHP, apen kildekode. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Og du... hvor er byen england? Endret 26. mai 2007 av CissaM Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Var den til meg? Det jeg mente var at nar man koder i PHP ser andre folk kilekoden til det du har kodet. Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 (endret) Trur ikkje den kommentaren var til deg nei . Han meinte nok at det står "By England" i designet til spillet. Endret 26. mai 2007 av Shadows0 Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Jepp. Den var ikke til deg Ståle, var til tråd starter. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Var den til meg?Det jeg mente var at nar man koder i PHP ser andre folk kilekoden til det du har kodet. 8707263[/snapback] Nei. De ser kun produktet av den, som for eksempel HTML. Ikke noe mer. Lenke til kommentar
KjellSpell Skrevet 26. mai 2007 Del Skrevet 26. mai 2007 Han tenker nokk på selve fila, ikke det som vises i nettleseren. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Ja, jeg mente selfolgelig nar man har solgt produktet sitt. (Vanskelig dette med a forklare seg, ja ) Altsa ikke med feks C++, hvor programmene blir kompilert. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Tenker på en 1px svart ramme rundt "meny", "gambling", "profil" osv. Fagerhaug: Man finner ingen piratkopi for slike onlinespill Hvem vil legge ut det for hvem som helst? Tror ingen som har muligheten for å tjene penger på det vil legge det ut gratis 8691426[/snapback] Kødder du? Finnes sikkert plenty av ferdig script som du kan kjøpe og som folk har lagt ut på warez sider. 8691909[/snapback] Jeg søkte og fant kun en slik side. De solgte for 400$, men det er vanskelig å tro at noen vil publisere noe de har kjøpt helt gratis for andre Lenke til kommentar
Runar0 Skrevet 27. mai 2007 Del Skrevet 27. mai 2007 Jeg søkte og fant kun en slik side. De solgte for 400$, men det er vanskelig å tro at noen vil publisere noe de har kjøpt helt gratis for andre 8716728[/snapback] Det er vel slik priatkopiering starter Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 (endret) Var den til meg?Det jeg mente var at nar man koder i PHP ser andre folk kilekoden til det du har kodet. 8707263[/snapback] Er ingen som kan se PHP-koden din viss du ikke har noen seriøse sikkerhetshull på serveren. Og viss koden din er så kritisk viktig å holde hemmelig så finnes det verktøy som kan kompilere den til bytecode også Endret 28. mai 2007 av PHPdude Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Ja, jeg mente selfolgelig nar man har solgt produktet sitt.(Vanskelig dette med a forklare seg, ja ) Altsa ikke med feks C++, hvor programmene blir kompilert. 8712373[/snapback] Som jeg sa, nar man har solgt den til noen andre. Lenke til kommentar
markusgs Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Noe av det dummeste man kan gjøre når man skal lage en side som folk skal spille lenge på (bli hekta), er å ha masse bilder med stor filstørrelse. Testa noe lignende for et par dager siden, men dro etter ti minutter, fordi bildene brukte laaang tid på å laste. Hvis man i tillegg har litt trafikk, er ikke dette en god kombinasjon. Ha enkle bilder, ikke fiksfaksbilder for et design. Nordicmafia har få bilder, bildene tar liten plass og de bruker endel CSS(så vidt jeg husker). Designet var stilig det, men tviler på at det vil funke så veldig bra. Lenke til kommentar
Sjark Skrevet 21. juni 2007 Del Skrevet 21. juni 2007 Designet var fint, men har selv spilt mye NM opp igjennom tidene. Dette så ut som en rippoff, jah du har mer funksjoner, men de er da ikke mange, det jeg personlig vil se er noen som tenker nytt, lag heller et spill som ingen andre har lagd før deg, feks Mafia spill er det jo allerede mange 100 av. Lenke til kommentar
Zyzan Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hvorfor kommer jeg meg ikke in på http:Mafianet.com a Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 hvorfor kommer jeg meg ikke in på http:Mafianet.com a Kanskje fordi du bumper en tråd som er over et år gammel..? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 9. september 2008 Del Skrevet 9. september 2008 Og siden det tydeligvis ikke fungerer lenger stenger vi likegodt denne tråden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg