Gå til innhold

MafiaNet | Det nye tekst-baserte mafia spillet!


Anbefalte innlegg

"kjøpt:roll:

 

Fagerhaug: Man finner ingen piratkopi for slike onlinespill ;) Hvem vil legge ut det for hvem som helst? :whistle: Tror ingen som har muligheten for å tjene penger på det vil legge det ut gratis :nei:

 

EDIT: Men blås i det, diskusjon om piratkopiering er ikke tillat i det hele tatt. Poenget med dette innlegget var å forsvare Sindre. Slike anklager er ikke noe hyggelig.

Endret av Rinox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest medlem-77217

Tenker på en 1px svart ramme rundt "meny", "gambling", "profil" osv.

 

Fagerhaug: Man finner ingen piratkopi for slike onlinespill ;) Hvem vil legge ut det for hvem som helst? :whistle: Tror ingen som har muligheten for å tjene penger på det vil legge det ut gratis :nei:

8691426[/snapback]

Kødder du? Finnes sikkert plenty av ferdig script som du kan kjøpe og som folk har lagt ut på warez sider.

Endret av medlem-77217
Lenke til kommentar
Tenker på en 1px svart ramme rundt "meny", "gambling", "profil" osv.

 

Fagerhaug: Man finner ingen piratkopi for slike onlinespill ;) Hvem vil legge ut det for hvem som helst? :whistle: Tror ingen som har muligheten for å tjene penger på det vil legge det ut gratis :nei:

8691426[/snapback]

Kødder du? Finnes sikkert plenty av ferdig script som du kan kjøpe og som folk har lagt ut på warez sider.

8691909[/snapback]

 

Jeg søkte og fant kun en slik side. De solgte for 400$, men det er vanskelig å tro at noen vil publisere noe de har kjøpt helt gratis for andre :hmm:

Lenke til kommentar
Var den til meg?

Det jeg mente var at nar man koder i PHP ser andre folk kilekoden til det du har kodet.

8707263[/snapback]

 

Er ingen som kan se PHP-koden din viss du ikke har noen seriøse sikkerhetshull på serveren.

Og viss koden din er så kritisk viktig å holde hemmelig så finnes det verktøy som kan kompilere den til bytecode også

Endret av PHPdude
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noe av det dummeste man kan gjøre når man skal lage en side som folk skal spille lenge på (bli hekta), er å ha masse bilder med stor filstørrelse.

 

Testa noe lignende for et par dager siden, men dro etter ti minutter, fordi bildene brukte laaang tid på å laste. Hvis man i tillegg har litt trafikk, er ikke dette en god kombinasjon. Ha enkle bilder, ikke fiksfaksbilder for et design.

Nordicmafia har få bilder, bildene tar liten plass og de bruker endel CSS(så vidt jeg husker).

 

Designet var stilig det, men tviler på at det vil funke så veldig bra.

Lenke til kommentar

Designet var fint, men har selv spilt mye NM opp igjennom tidene. Dette så ut som en rippoff, jah du har mer funksjoner, men de er da ikke mange, det jeg personlig vil se er noen som tenker nytt, lag heller et spill som ingen andre har lagd før deg, feks Mafia spill er det jo allerede mange 100 av.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...