Orjanp Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Vet noen om Logitech har tenkt å komme med en bluetooth mus snart? Vet at Microsoft har en utgave av Intellimouse Explorer for B, men hadde mere lyst på noe fra Logitech fordi knappene og rullehjulet er bedre. Har noen email adresse til Logitech? Har ikke funnet noe på sidene deres. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 [bumpmode] Noen som har peiling..... [/bumpmode] Lenke til kommentar
b-real Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 http://www.logitech.com/?languageid=14&countryid=13 Demmes norske hjemmeside. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Er klar over hjemmesiden deres, men der står det hverken hverken hvilke produkter som kommer eller email adresser. Kun fysiske adresser rundt om i verden. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 De har kommet med en BlueTooth-mus. Eller - for å være helt nøyaktig - en kombinert mus og sånn greie til framvisning (husker ikke hva det heter). Men - til mus har den visstnok elendig ergonomi, mens den fungerer perfekt og ligger perfekt i hånda til sånn framvisningsgreie. Er veldig sikker på at de har en slik, for jeg leste en test av den i et Hjemme-PC-blad for et halvt år siden. Lenke til kommentar
Orjanp Skrevet 4. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, den er jeg klar over. Men det er en rein mus jeg er ute etter til bruk sammen med den bærbare. Den har innebygget bluetooth. Derfor er jeg ute etter en bluetooth mus. Så slipper jeg ledning til mus eller radiomottaker. Lenke til kommentar
zZzZz Skrevet 4. januar 2003 Del Skrevet 4. januar 2003 Ja, den er jeg klar over. Men det er en rein mus jeg er ute etter til bruk sammen med den bærbare. Den har innebygget bluetooth. Derfor er jeg ute etter en bluetooth mus. Så slipper jeg ledning til mus eller radiomottaker. Har ikke hørt om noen sånn... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå