Delvis Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Noen som så innslaget i Forbrukerinnspektørene? En mann hadde blitt dømt til 15 dager bet. + kr 50000 for å ha lastet opp en eneste film. Hvilke steder er det man bør holde seg unna, og hvor stor fare er det for å bli tatt for å laste opp/ned? Ps. Nå er jeg temmelig usikker hvilken kat. dette høre hjemme i, håper jeg har valg riktig Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Henger meg på her! *mine innlegg* Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvilke steder er det man bør holde seg unna 8683519[/snapback] Steder med ulovlig innhold? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvilke steder er det man bør holde seg unna 8683519[/snapback] Steder med ulovlig innhold? 8683680[/snapback] Helt sikkert... Mener at Piratebay ikke er det beste stedet nå? Blir ikke de overvåket? Men, er det lov å nevne slike steder her på forumet da? Kanskje vi burde linke til noe her ihvertfall.. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hvis du laster ned direkte fra en internettside (http) er du bortimot dønn sikker, ingen andre bruker vet at du laster ned. Bittorrent det helt motsatte, alle som laster ned den samme fila ser IPen din. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Synes jo det virker litt rart da. Dette var eb 45 årgammel mann, som for første gang hadde lastet opp en film som het "Pittbull terrier.." eller noe sånt. Det ble ikke sagt hvor han hadde lastet den opp, men hvorfor ble akkurat han tatt? Det finnes jo folk som både laster opp og ned drøssevis med ting. Det var et fima i Norge (husker ikke navnet) som drev og overvåket fildelingsteder, og det ble sagt at de som lastet opp og ned mye, kunne riskere å bli tatt. De ville overlevere informasjon til politiet. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Det ble ikke sagt hvor han hadde lastet den opp, men hvorfor ble akkurat han tatt?Det finnes jo folk som både laster opp og ned drøssevis med ting. Fordi han var "kilden". Filmen eksisterte ikke på internett før han kom med den. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 så lenge en ting er ulovlig bør du holde deg unna alt som har med det å gjøre hvis du er redd for å bli tatt av lovens lange arm. sånn er det med piratkopiering og alt annet i samfunnet. all form for fildeling er per definisjon ulovlig iht norsk lov. basta. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg