-Redhead- Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 Jeg skal si ifra til Tøs-til-venstre neste gang hun er innen umiddelbar kommunikasjonsrekkevidde. Kan jo hende at LøsTøs feat Redhead bærer frukter. Hva syns du forøvrig om låta? 8892328[/snapback] Selvfølgelig, kan jo ikke gå glipp av det. Falt ikke innenfor min smak, sangen. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2007 Da får du i så fall "guide" dem på rett kjøl ved et eventuelt samarbeid Lenke til kommentar
-Redhead- Skrevet 18. juni 2007 Del Skrevet 18. juni 2007 hehe, om det bare hadde vært så lett Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 19. juni 2007 Del Skrevet 19. juni 2007 Jeg fant faktisk denne sangen fengende. Faktisk såpass at den har gått x * repeat her nå. Teksten gjør sitt den og. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 11. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 11. juli 2007 Må bare meddele at LøsTøs har sluttet å opphøre. De taklet ikke presset (jeg ble til og med oppringt av en produsent!) og har dermed gitt seg. Låta er ikke lenger tilgjengelig for nedlasting og hjemmesiden er lagt ned. Så kortvarig kan lykke være ^^ Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 What a great loss ... R.I.P LøsTøs. Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 er ikke mulig at noen av dere kan legge ut sangen på deres egne nettside da? så vi andre som ikke rakk å laste den ned også kan høre? Lenke til kommentar
cozmos Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 enig med halvor-alex:) evt noen som kan maile den? eller sende på msn\irc? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 ser ut til at dette ikke lar seg gjøre?? Lenke til kommentar
Memphis88 Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Jeg har den. Gi meg adresser, så kan jeg godt sende. Kan også sende over irc om det er ønskelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå