Gå til innhold

LøsTøs - Tøsetid | Oppløst og nedlagt

Cuneax

Anbefalte innlegg

LøsTøs var et kortlivet prosjekt av noen bekjente av meg. Etter nærmere ettertanke bestemte de seg for å legge opp. Opprinnelig innlegg med dysfunksjonelle linker kan sees under:

Den beryktede duoen LøsTøs har kommet ut med en ny låt jeg har vært så heldig å få tak i. Knallhiten heter "Tøsetid" og er en blanding av rap, hip hop, R'n'B, whathaveyounot.

lostos3dn3.jpg

Last ned ny versjon her.

Duoen skal ta promobilder i morgen, så kanskje vi er så heldige å få opp flere bilder her i tråden etter hvert. Det må smøres på en Parental Advisory: Explicit Content på denne låta, ettersom den er svært grov i målet.

Mer informasjon om LøsTøs er ikke lett å få tak i for øyeblikket. Det eneste jeg veit er at den ene delen av duoen har spilt i filmen CrossSnow Sniffolutions og at de begge bor i Stavanger.

Hjemmeside: http://www.nikkelmygger.com/lostos/

More to cum...

Endret av cun
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Grove tekster er ikke noe problem når du har hørt på Partyboys og Eddie Meduza lenge nok. I ettertid slo tanken meg at denne fabelaktige gruppen LøsTøs ikke nødvendigvis er seriøse, kan du avkrefte eller bekrefte akkurat det?

Lenke til kommentar
I ettertid slo tanken meg at denne fabelaktige gruppen LøsTøs ikke nødvendigvis er seriøse, kan du avkrefte eller bekrefte akkurat det?

8684605[/snapback]

De er vel ikke verdens mest seriøse studentfylliker fra Stavanger, nei. Men noen ganger er det ålreit med litt rølp, som Zethyr påpeker.

Lenke til kommentar
urlplix?

8685472[/snapback]

Har seg sånn at Fitts for fight ble tatt for å stjålet musikk som de bare hadde lagt tekst over. Det materiale de har ute nå (som de har kaget selv, altså) suger.

Les mer her: http://www.fvn.no/kulturpuls/musikk/article423062.ece

Sangene jeg syntes var funky lå på hjemmesidene deres tidligere, men er nå fjernet av naturlige årsaker. Men jeg har de på pcn om du vil høre. Kan maile deg de, f.eks.

Fitts for fight er masse nintendolyder peisa sammen, med grove tekster. Det er ganske funky, faktisk. :)

www.myspace.com/fittsforfight

Endret av Aidskake
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...