turbonissen Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei Min nye\brukte Packard Bell EasyNote laptop har det problemet at viften støyer hele tiden.. Finnes det noen innstillinger for dette? Blir fryktelig lei av lyden i lengden. bored Lenke til kommentar
nabbskall Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Google Speedfan du, så skal du se Speedfan brukes til å regulere hastigheten på viftene, og speedfan viser temperaturen på maskinen din, pass på at du ikke overdriver nå. Forøvrig har denne tråden INGENTING å gjøre i "maskinen fungerer ikke" Lenke til kommentar
turbonissen Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg kjører Ubuntu linux. finnes det noe for det? Den er grei : Hvis admin kan flytte tråden hadde det vært fint. vet ikke hvordan jeg skal .. Google Speedfan du, så skal du se Speedfan brukes til å regulere hastigheten på viftene, og speedfan viser temperaturen på maskinen din, pass på at du ikke overdriver nå. Forøvrig har denne tråden INGENTING å gjøre i "maskinen fungerer ikke" 8683417[/snapback] Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 har ikke noen gode ideer til program men har den alltid gått sånn som dette? vis det så er det nok fordi den må skyve ut luft for å holde maskinen innenfor anbefalt operativ temperatur. hvis den har økt i det siste tyder det på at du kanskje har enten flere programmer eller et program som bruker mye av maskinkraften og der for øker temperaturen eller at du har fått støv i kjøleribben(e)... i så tilfelle anbefaler jeg at du skrur opp disse lukene på under siden(les gjerne instruksjonsboken for hvor kjøleribben(e) ligger). og bruk trykkluft for å blåse ut støv. uansett. lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå