jvik Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Huff.. er rimelig oppgitt i det jeg skriver dette..har ventet siden 13 desember på denne skjermen. Fikk den endelig i dag..MEN, den svarte _IKKE_ til forventningene, desverre. Den har en liten etterslep på musa i windows på lyse bakgrunnsfarger..i spill er etterslepet helt _vanvittig_! "Billedkvaliteten på denne skjermen er noe av det beste vi har sett fra LCD-skjermer, og dette er desidert den beste LCD-skjermen vi har sett med tankte på avspilling av film eller å spille dataspill. Selv raske FPS-spill som Unreal Tournament 2003 gikk uten det tradisjonelle etterslepet som LCD-skjermer har vært beryktet for" skriver hardware.no ..lurer på hva slags skjerm de har testet, fordi det kan ikke være denne. Bruker tilogmed DVI kabel som skal gjøre bildet bedre. har instalert monitor drivern og skjermkort drivern.. noen andre som har denne skjermen og mener noe annet? kan det være jeg som gjør noe "feil"? Lenke til kommentar
KiD Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Kan ikke si at jeg har de samme erfaringene som deg.... Har et Radeon 9700 og denne LCD skjermen. Selv spiller jeg GTA3, Hitman2, ONI, Quake3 Arena osv. og synes det er utrolig bra. Jeg må si jeg var en del skeptisk til LCD skjerm i forhold til spilling, men synes det er meget bra. Det slår ikke de tradisjonelle CRT skjermene, men det er ikke langt unna nå! Vil si meg meget fornøyd med denne skjermen! Hadde kanskje litt etterslep, men det endret jeg på i instillinger/options og merker ingen forskjell der fra tidligere skjermer jeg har hatt! Etter å ha installert driverne kan du jo bruke et program som følgte med skjermen til å gjøre kvaliteten bedre. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Ikke at det har noen betydning, men hvor bestillte du skjermen, og hva gav du for den? Siste spørsmålet var vel litt på "kænten" men nå har jeg spurt. Jeg vurderer samme skjermen selv, men ble litt usikker akkurat nå. Den har jo blitt skrytt opp i skyene av flere forskjellige medier. Les mer HER Et spørsmål til: Hvilket skjermkort bruker du? Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 En ting til til: Har du satt opp skjermen i riktig oppløsning og frekvens? Dette er svært viktig for å oppnå et tilfredstillende bilde. Selv kjører jeg for tiden med en 17" Fujitsu Siemens S7 LCD skjerm. Den fungerer tilfredstillende, men jeg har den bare på lån. Lenke til kommentar
jvik Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg bestilte skjermen ifra MPX.no Jeg har Asus GeForce4 Ti4200. Skjermen stilte seg til 1280x1024 @ 70hz etter en omstart, men har prøvd flere oppløsninger, uten hell. Fint at skjermen funker for noen iallefall :/ Jeg sender denne tilbake imorgen. Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Prøv 60Hz, ikke noe point i høyere; jeg tror faktisk det kan bli mer etterslep. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 jvik: Kan og ha noe på driveren til musen? Bruker du noen spesielle drivere eller bruker du den som er standar i windows? Lenke til kommentar
RoSoka Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Hei,..jeg har syncMaster 172T og har et spm: når jeg kobler til skjermen til me den medfølgende ledningen(ikke dvi) så kan jeg bruke auto knappen og justere skjermbildet etter mitt ønske!.. men når jeg kobler til med dvi kabelen kan jeg ikke justere noe nesten! hva er feil ? Lenke til kommentar
A_N_K Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 Feilen består i en ulest manual vil jeg tro... Lenke til kommentar
Skaufjord Skrevet 31. desember 2002 Del Skrevet 31. desember 2002 når du bruker dvi er signalene digitale, og da fixern det meste på egenhånd. eller noe sånt Lenke til kommentar
jvik Skrevet 31. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 31. desember 2002 Jeg har fått retur NR mitt nå, skjermen blir sendt med ekspress tilbake 1 Januar (om posten er åpen da). Bestiller gode gamle CTR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå