Gå til innhold

Trenger hjelp med kjøp av ratt til Xbox 360!

Anbefalte innlegg

Tenker på å kjøpe ratt til 360, men ikke hvilket jeg skal velge

Tenker på ett av disse:

XBOX 360 Ratt Nitro Racing

Link: http://www.siba.no/index.aspx?identifier=NO24839&SiteId=no

Microsoft Xbox 360 Wireless Racing Wheel

Link: http://www.expert.no/default.asp?browser=IE

Logitech Xbox 360

Link: http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...VUAAAEOwfgcHzyT

Har noen spørsmål angående disse rattene til Xbox 360:

Har alle disse tre force feedback og er trådløse?

Må du sitte med et bord framfor deg til å feste rattet til, eller fester du det til beina?

Hvilket av disse rattene er best og kan anbefales??

Støtter alle nåverende og kommende spill disse rattene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

MS-rattet er favoritten blandt folket og er det eneste rattet som er trådløst og som støtter force feedback. Man må ikke sitte med et bord foran seg, man kan ha rattet i fanget. Feste rattet til beina? Legg det heller oppå lårene du :p Microsoft sitt eget ratt regnes som å være best :)

Ser Expert kjører kampanje på rattet, 999,- er en veldig hyggelig pris. Du får også med PGR3 sammen med MS-rattet, hvis du ikke har det fra før av da.

Lenke til kommentar
MS-rattet er favoritten blandt folket og er det eneste rattet som er trådløst og som støtter force feedback. Man må ikke sitte med et bord foran seg, man kan ha rattet i fanget. Feste rattet til beina? Legg det heller oppå lårene du :p Microsoft sitt eget ratt regnes som å være best :)

Ser Expert kjører kampanje på rattet, 999,- er en veldig hyggelig pris. Du får også med PGR3 sammen med MS-rattet, hvis du ikke har det fra før av da.

8684030[/snapback]

Mente at rattet kunne festet oppå lårene, hehe :!:

Hadde PGR3, men vil tro det er en helt annen opplevelse å spille med ratt!

Noen som vet om Colin McRae: Dirt, Forza 2 eller PGR4 støtter ratt + force feedback??

Endret av SirKenneth16
Lenke til kommentar

8684030[/snapback]

Hvilken butikk er det dette tilbudet gjelder i? Jeg var på Expert i Sandvika i dag, og der koster ratter fremdeles 1299,-

Lenke til kommentar

Noen som vet om Colin McRae: Dirt, Forza 2 eller PGR4 støtter ratt + force feedback??

8684428[/snapback]

Forza 2 støtter dette velødig bra, PGR3 har fått imlementert støtte i ettertid og er derfor ikkje så bra som i Forza 2. Så PGR4 vil eg tru støtte force feedback det også, noe annet ville vert løk syns eg. DiRT veit eg egentlig ikkje noe om, men demoen kommer i morra så vi får teste det :D

Lenke til kommentar

8684428[/snapback]

Forza 2 støtter dette velødig bra, PGR3 har fått imlementert støtte i ettertid og er derfor ikkje så bra som i Forza 2. Så PGR4 vil eg tru støtte force feedback det også, noe annet ville vert løk syns eg. DiRT veit eg egentlig ikkje noe om, men demoen kommer i morra så vi får teste det :D

8687209[/snapback]

Kommer demoen i morra? :D

Vet du når i morra?

-Pixi ;)

Lenke til kommentar
Gjelder hvertfall Expert i Trondheim, fikk et reklamebilag sammen med avisen i går der rattet var priset til 999,-. Koster også 999,- på Expert.no.

8685666[/snapback]

Hvor i Trondheim da? Skal dit en tur i morra for en eksamen, så da kunne jeg ha kjøpt det :thumbup:

Lenke til kommentar
Gjelder hvertfall Expert i Trondheim, fikk et reklamebilag sammen med avisen i går der rattet var priset til 999,-. Koster også 999,- på Expert.no.

8685666[/snapback]

Hvor i Trondheim da? Skal dit en tur i morra for en eksamen, så da kunne jeg ha kjøpt det :thumbup:

8689174[/snapback]

Kom jo sammen med Adresseavisen så skulle tro det gjelder alle. Ville tatt turen innom en Expert Bonus butikk for å være "sikker." (Den på Tiller er Expert Bonus :) )

Lenke til kommentar
Kom jo sammen med Adresseavisen så skulle tro det gjelder alle. Ville tatt turen innom en Expert Bonus butikk for å være "sikker." (Den på Tiller er Expert Bonus :) )

8690338[/snapback]

Har dårlig erfaring med den butikken, eller det vil si den daglige lederen som ikke ville gi meg mine rettigheter da mitt CD-spiller system ble ødelagt :hrm: Makan til kødd!

Men må vel sjekker Lefdal, SmartClub og Siba i nærheten først da, fo å se om de har noe fett stasj :!:

Lenke til kommentar

Da var rattet handlet inn og jeg er klar som ett egg! Som en liten bonus fikk jeg vite at jeg kommer opp i eksamen, noe som igjen vil si at jeg slutter på skolen den 8. juni.. Og tar jeg ikke helt feil så er det også slippdatoen for Forza 2. Nei, faen nå gleder jeg meg! :grin:

Lenke til kommentar
Da var rattet handlet inn og jeg er klar som ett egg! Som en liten bonus fikk jeg vite at jeg kommer opp i eksamen, noe som igjen vil si at jeg slutter på skolen den 8. juni.. Og tar jeg ikke helt feil så er det også slippdatoen for Forza 2. Nei, faen nå gleder jeg meg!  :grin:

8693813[/snapback]

Stemmer bra med 8.Juni ja!

Er samma med meg, skriftlig eksamen, dvs ferdig på skolen samme dag som Forza2 kommer ut:D

-Pixi ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...