Mnett Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Skal instalere nero, men får beskjed om at nero er instalert, har hatt det instalert før men så avinstalerte jeg det. Nå har jeg sletta alt som jeg finner som heter nero, også i regedit Noen som vet hvordan jeg kan få instalert det? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Du har prøvd demo'en så sluttet den å funke og du avinstallerte nero. Er det sant så må du enten kjøpe nero eller installer et annet brenne programm? Så er og denne feil postet tror eg? edit: var ikke en skrive feil. Lenke til kommentar
Mnett Skrevet 30. desember 2002 Forfatter Del Skrevet 30. desember 2002 Fant ikke rett kategori. Har en fullversjon av Nero Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Fant ikke rett kategori. Har en fullversjon av Nero Ta å last ned en nyere versjon av nero som du har lisens for. Det gjør eg med nero 5.5. Alså en nyere versjon av den du prøver å installere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå