Darklight Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Hei trenger litt hjelp til og finne en bærbar pc, har tittet litt på disse 2 (og ja jeg har lest zepto trådent og asus tråden) zepto znot 6224w http://www.netshop.no/aspx/loginVnet.aspx?...9124&plid=49124 (er det noen som forresten vet ca hvor lang leverings tid det er på denne?) og denne Asus8sc http://www.hardware.no/lanseringsguide/pro...productId=73275 Kravene mine er minum en c2d 1,8 og 1 gig ram. Maskinene skal brukes i forhold til skole/Reise/lab. Som lab så vil det være vmware med flere virtuelle maskiner som skal kunne kjøre samtidig (minum 3), vil også kanskje være noe spilling på den. En av spm mine er om det er verdt og gå for en t7300 med 4 mb cache eller om 2mb vil holde, hvis også noen andre har noen godre forslag i prisklassen 10 - 13 så spytt ut, vil gjerne ha med erfaring fra hvor du har kjøpt den og hvis de har vært noe galt om hvor greit det var og få det fikset. Endret 24. mai 2007 av Darklight Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Helt klart verdt å gå for T7300. Får bedre ytelse uten så alt for stor prisøkning. Ellers sier netshop at de håper på å få levert alle 6224 pcene i løpet av de to første ukene i juni Lenke til kommentar
Bza Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Hvis du oppgraderer litt på 6224-en får du følgende pakke for 13k: T7500, Geforce 8600M GT, 2GB PC6400, 100GB 7200rpm HDD, og Intel WLAN (uten OS) Endret 24. mai 2007 av Bza Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Har du tenkt på garanti på HP's compaq modeller og dell sine latitude modeller får du et mer robust kabinett som tåler reise og du får i tillegg 3 års på-stedet service dagen etter du feilmelder! sjekk dell.no og telehuset! Lenke til kommentar
Quasam Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 trekker forrige innlegg. du får ikke så kraftig skjermkort på de modellene jeg foreslo. Lenke til kommentar
Darklight Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Tolmodig du! 8687941[/snapback] reiser 22 juni og blir borte i 7 uker så yup.. min tålmodighet er virkelig en dyd, hmm det 13 k tilbudet er heller ikke ille ...ga meg litt og tenke på der uten os er helt greit da vista og xp allere er i havn..... noen som har noen erfaring med leverings tid på netshop? snakket med de nå på telefonen og fikk beskjed om at de regnet med og ha de sendt ut til midten av juni? er det til og stole på? Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 De er raske med å sette sammen og sende, men akkurat nå har de ikke fått inn alle delene til den nye zepto serien. Derfor er det uvisst når de faktisk kommer til å sende ut maskinene. Lenke til kommentar
Darklight Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Skrives "å velge" ikke "og". 8689085[/snapback] jaja små skrive feil dør ikke en dyslektikter av Lenke til kommentar
Darklight Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Da har man bestil en zepto znote 6224w T7500, Geforce 8600M med 1 gig ram, 160 hd slientseek, ingen os. Får bare håpe at den akommer midten av juni som ble fortalt. er det forresten vanlig at det tar litt tid før ordre historikken din kommer opp på netshop? Endret 24. mai 2007 av Darklight Lenke til kommentar
Odovacer Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Ville heller bestilt med to Gb ram, og en T7300 CPU. Det gir størst ytelseforskjell. Ja. De skal først bekrefte ordren din før den blir registrert. Endret 24. mai 2007 av Odovacer Lenke til kommentar
Darklight Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Ville heller bestilt med to Gb ram, og en T7300 CPU. Det gir størst ytelseforskjell. Ja. De skal først bekrefte ordren din før den blir registrert. 8691583[/snapback] Joda vet at mer ram er vikitig men skal til singapore 22 juni og blir borte i 7 uker, lekte med tanken på og kjøpe laptoppen der men fant ut at akkuratt der var de veldig like på priser, men på løst hardware er det store forskjeller så blir nok litt mer ram på meg der mulig jeg bytter ut begge brikkene med 2 2-gig ram brikker vi får se =) Lenke til kommentar
Bza Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg sjekket en del priser på hardware da jeg var i Singapore i fjor høst, og her er det helt klart lite å hente. I Malaysia kan man derimot komme bedre ut dersom man er god til å prute. Lenke til kommentar
Darklight Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Jeg sjekket en del priser på hardware da jeg var i Singapore i fjor høst, og her er det helt klart lite å hente. I Malaysia kan man derimot komme bedre ut dersom man er god til å prute. 8691755[/snapback] du må vite hvor du skal gå og handle, sim lim istedete for et shopping mall close to parliment husker ikke navnet akkuratt nå, er også greit hvis du har bodd der et par år =) men ja prisene i norge er ikke lenger så ille som de en gang var Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå