Fjellhesten Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei, har lyst til å prøve meg litt på aksjehandel, blir vel mest day-trading. Hva er minstebeløpet for å handle askjer, eller hva er det minste man "må" gå inn med for å ikke tape ekstreme mengder i gebyrer osv? Lenke til kommentar
Naranek Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Anbefaler at du spoler gjennom de 2-3 første sidene i denne tråden (og gjerne mer): https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=695809 Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Takk for svar, regner med å gå for en børspost da.. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Nordnet har et godt åpningstilbud, kun 9 kr i kurtasje pr. handel. Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Har bestilt hos nordnet nå, for brukernavn og passord om 1-3 dager. Men hvor mye bil du si er det minste anbefalte å kjøpe aksjer for med 9 kr i kurtasje? Hvor mye vanskeligere blir det å kunne kjøpe aksjer for under 1 børspost? Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Det er ikke noe vanskeligere å handle mindre enn 1 børspost, det tar bare mye lengre tid før handelen går igjennom, noe som kan være ugunstig. Du handler så mye som lommeboka tillater. Jeg ville spredd risikoen litt. Endret 24. mai 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Fjellhesten Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Okey, takk for tipsene:) Men kan ejg f.eks. sette inn bare 1000 kr da og fordele disse i 2 forskjellige selskaper eller no sånt? børspost blir 1,8% da, så de må jo stige endel før jeg kan ta de ut med bra overskudd:p Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå