andraves Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Der hvor jeg ønsker å plasere datamaskinen hjemme har jeg ikke telefonkontakt. Finnes det noen hjelpemidler, trådløs ISDN overføring, slik at jeg slipper å legge ny ISDN kabel inn på rommet? Jeg finner bare trådløse nettverk på nettet, og jeg orker ikke å sette opp en server ved ISDN boksen. mvh André Lenke til kommentar
kelloggs Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Jeg vet det eksisterer ett produkt fra AVM, som de kaller AVM Bluefritz. Sjekk http://www.avm.de/en/products/FRITZBlue/Bl...tart/index.html Prisen tror jeg ligger på ca 2500,-. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 30. desember 2002 Del Skrevet 30. desember 2002 Der hvor jeg ønsker å plasere datamaskinen hjemme har jeg ikke telefonkontakt. Finnes det noen hjelpemidler, trådløs ISDN overføring, slik at jeg slipper å legge ny ISDN kabel inn på rommet? Siemens har en slik sak med USB-tilkobling, jeg vet ikke om du må ha siemens ISDN-base for og få den oppkoblet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå