Mr.FOXHOUND Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Savner noen norske å spille Catan med, et av de desidert beste Live Arcade-spillene Noen her som har kjøpt/skal kjøpe, og er interesserte i et slag eller to? Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg har spillet, ett av de beste spilla som har kommt igjennom Xbox live arcade Lenke til kommentar
chiefo Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg spiller det jeg ja.. st.fredriksen Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Vurderte å kjøpe .. men ble skuffet av at det ikke er mulig å spille med folk lokalt.. Men om det plutselig blir en gjeng norske som spiller, kjøper jeg! Elsker bordversjonen av Settlers of Catan, spiller en gang iblant.. Lenke til kommentar
Mr.FOXHOUND Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg legger hvertfall til Gamertags med folk som har det og ønsker å spille Og at det ikke kan spilles lokalt er jo ganske forståelig med tanke på at kortene faktisk skal holdes skjult Litt kjedelig om en vet hvilke ressurser/utviklingskort motstanderne sitter på. Hadde vært stilig om de hadde fått til en samarbeidsmodus derimot, hvor 2 stk. kunne samarbeide mot to AI for eksempel Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Er klar over at det hadde vært kjipt å vise kortene.. Men kunne vært en skjule vise knapp eller noe.. har spilt en del risk på det viset før og det har fungert smertefritt.. Catan burde kunne implementert det samme.. Lenke til kommentar
Brakara Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis du vil spille Catan med folk lokalt så er det vel bare å kjøpe det originale brettspillet. Lenke til kommentar
RoninMasao Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Hvis du vil spille Catan med folk lokalt så er det vel bare å kjøpe det originale brettspillet. 8689246[/snapback] Har jo det orginale brettspillet.. men det er ikkje alltid en gidder å dra frem det når det er 20 minutter til du skal på jobb.. rett før middag.. osv.. Men da hadde det vært kjekt å kunne hoppe inn og ut av catan på boxen.. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 jeg har, men nekter å betale gold medlemsskap. noen som har prøvd xlink-kai? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå