Gå til innhold

mulighet for rss-feed?

Anbefalte innlegg

Hallo?

Er blitt hekta på rss, og lurte på om det lot seg gjøre å få rss-feeds på forumet?

dette vil gjøre det enklere for folk å følge med på postene sine, sammtidig som de følger med på alt annet...

kan for eksempel være greit å kunne få vite at du har fått ett svar på "mine innlegg"...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Blir alt for komplisert å la hver enkelt bruker sjekke mine innlegg. Da må vi ha en rss per bruker. Serveren er ikke rask nok til det etter det jeg skjønner.. Jeg brukte rss i kanskje to måneder og gikk lei.

Tror det er nok med rss på nyhetene til hw.no gamer osv...

Lenke til kommentar
Vel Thor., overnevnte gir bla RSS til mine innlegg så det er nok ikke så vanskelig  :)

8683542[/snapback]

Jeg viste ikke at det allerede eksisterte :)

8683735[/snapback]

betyr det at det eksisterer?

edit: stemmer det at du quoted feil post?

tusen takk :D

edit2: jeg bruker www.netvibes.com, og for både meg og min venn funker ikke mine innlegg (har ikke testet de andre)

edit3: "alle innlegg" fungerte som den skal.

(når jeg legger "mine innlegg" linken inn i url-en, kommer alle mine innlegg opp, så det tyder jo kanskje på at netvibes sliter?)

edit4: en venn av meg skriver: de rss greiene må skjønne at du er logget inn, den leser noen cookies for å skjønne at du er du...

det betyr vel at netvibes ikke klarer å logge seg på diskusjon.no? (grunnen til at alle innlegg kommer inn, er jo fordi jeg ikke logger meg inn for å se dette)...

hvordan får jeg ett rss-prrogram (netvibes) til å logge inn på diskusjon.no?

Endret av r2d290
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...