Gå til innhold

Trenger du hjelp med Opera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette irriterer grenseløst. At det står "Feeds (1)" i Opera nå. Men ingen av feedene mine har noen nye inlegg. Det er nok fra en jeg slettet, og jeg kan slette den lett hvis jeg går til å vise alle feedene mine. Men jeg kommer ikke dit, river meg i året av det likke 1-tallet. Hvordan kan jeg lese alle feedene? Jeg klarte det en gang før men jeg har glemt hvordan.

 

Redigert: Det spratt opp en melding om at en ny melding var kommet, jeg var rask på museavtrekkeren og trykte på RSS. Da kom jeg til alle, og jammen lå det ikke en melding fra en gammel RSS der.

Endret av Fruktkake
Lenke til kommentar

Jeg har et aldri så lite problem med Photobucket i Opera. Problemet består rett og slett i at enhver liten handling logger meg ut av siden. Ved sletting av mellomlageret og cookies ordner det for en liten stund, men det går fort tilbake til "normalt".

 

Den nye "Bulk Uploader"-funksjonen (den krever flash og java, noe den vanlige opplastingsfuksjonen ikke gjør) kan jeg ikke bruke uansett hva jeg gjør. Alt fungerer fint i både FX og IE, og jeg har prøvd både den nyeste fullverdige utgivelsen av Opera og 9.5 Beta uten hell. Photobucket har selv gått ut og sagt at siden ikke er tilpasset Opera, men jeg lurer likevel veldig på om noen kloke hoder har funnet enn vei rundt dette lille problemet.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

@skarstad: beklager, dette vet jeg lite om. Men bør jo kunne fikses på noe vis

@dradd: åpne mappen %appdata%\Opera\, og gå inn i Profil-mappen. Filen wand.dat inneholder passord. Urlfilter.ini er blokkeringslista. Selv tar jeg backup av hele Profile-mappen, slik at jeg er sikker på jeg får med meg absolutt alt av instillinger etc :)

Lenke til kommentar

@skarstad:

det høres ut som om datainformasjonskapslene går ut på dato eller noe liknende som gjør dem ugyldige...

 

har du prøvd å maskere som Firefox?

 

det høres ganske merkelig ut i allefall, det nermeste jeg har opplevd er med deviantart.

jeg har hatt i lengre tid flere operainstallasjoner på datamaskinen i sammenheng med betatesting.

hvis jeg logger på den ene opera installasjonen, så blir jeg logget ut på den forige...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...