qualbeen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "show images"-knappen du har trykt på? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 jeg har laget meg et mer avansert reklamefilter, og et eksempel på en oppføring i det er "http://ad1.*". jeg har endt opp med at hvis jeg sjekker under blokkert innhold, så kommer ikke alt det blokkerte frem igjen. (men det ønsker jeg jo heller ikke ) det kan ikke være noe slikt hos deg? Lenke til kommentar
miCro Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 "show images"-knappen du har trykt på? Det fungerte faktisk! Hadde helt glemt bort den knappen. Fortsatt pussig at Opera ut av det blå bestemte seg for å ikke vise bilder. Finnes det en hurtigtast(er) man kan bruke for å skjule alle bilder? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 6. november 2007 Del Skrevet 6. november 2007 antar det er koblet en hurtigtast til den knappen ja. Men vet ikke hva den er for noe.. Kanskje du finner den under setting->avansert->tastatur? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Jeg har opplevd at etter formatering og ny opera så forsvant tekstruten som kom ved musepekeren. Denne boksen kom frem når jeg holdt over lenker eller bilder med "tekst" på. Bildet forklarer bedre. Det jeg vil er at den skal vise url lenken viser til om det er mulig Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 7. november 2007 Del Skrevet 7. november 2007 Shift + F12 -> Toolbars -> Velg vekk Statusbar tror det var det Lenke til kommentar
Zash Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 Heisan. Noen som vet om det går an at jeg "lagrer" en siden og siden den linker til på PC-en, slik at jeg kan se på dem uten å være tilkoblet til internett? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 8. november 2007 Del Skrevet 8. november 2007 jeg vet ikke om det går an å lagre mer enn en og en site med Opera, men du kan jo bruke http://www.httrack.com/ Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Opera: Fil -> Lagre som evnt HTML-fil med bilder, eller .mht fil. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 har vært noen guider om å surfe offline på hw.no for lenge siden. Du kan prøve søkefunksjonen der. Men eventuelt kan du klikke på "fil -> arbeide frakoblet". Du må da selvfølgelig ha åpnet alle sider du ønsker å lese, før du kobler fra internett. Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Hvordan endrer jeg hvilken font jeg skal bruke for RSS? Times New Roman er ganske stygg til slikt. Fant ingen ting som het rss i instillingene. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 9. november 2007 Del Skrevet 9. november 2007 Skrifttypen som vert brukt i RSS-lesaren er den som står ved «Standardtekst for nettsider». Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 (endret) Dette irriterer grenseløst. At det står "Feeds (1)" i Opera nå. Men ingen av feedene mine har noen nye inlegg. Det er nok fra en jeg slettet, og jeg kan slette den lett hvis jeg går til å vise alle feedene mine. Men jeg kommer ikke dit, river meg i året av det likke 1-tallet. Hvordan kan jeg lese alle feedene? Jeg klarte det en gang før men jeg har glemt hvordan. Redigert: Det spratt opp en melding om at en ny melding var kommet, jeg var rask på museavtrekkeren og trykte på RSS. Da kom jeg til alle, og jammen lå det ikke en melding fra en gammel RSS der. Endret 11. november 2007 av Fruktkake Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 (endret) Jeg har et aldri så lite problem med Photobucket i Opera. Problemet består rett og slett i at enhver liten handling logger meg ut av siden. Ved sletting av mellomlageret og cookies ordner det for en liten stund, men det går fort tilbake til "normalt". Den nye "Bulk Uploader"-funksjonen (den krever flash og java, noe den vanlige opplastingsfuksjonen ikke gjør) kan jeg ikke bruke uansett hva jeg gjør. Alt fungerer fint i både FX og IE, og jeg har prøvd både den nyeste fullverdige utgivelsen av Opera og 9.5 Beta uten hell. Photobucket har selv gått ut og sagt at siden ikke er tilpasset Opera, men jeg lurer likevel veldig på om noen kloke hoder har funnet enn vei rundt dette lille problemet. Endret 13. november 2007 av Skarstad Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 Hvordan kan jeg eksportere innstillinger fra Opera? (Bokmerker er ikke noe problem, men jeg vil gjerne ha med oppsett, inkl. reklameblokkeringen og passord lagret i tryllestaven.) Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 13. november 2007 Del Skrevet 13. november 2007 @skarstad: beklager, dette vet jeg lite om. Men bør jo kunne fikses på noe vis @dradd: åpne mappen %appdata%\Opera\, og gå inn i Profil-mappen. Filen wand.dat inneholder passord. Urlfilter.ini er blokkeringslista. Selv tar jeg backup av hele Profile-mappen, slik at jeg er sikker på jeg får med meg absolutt alt av instillinger etc Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 14. november 2007 Del Skrevet 14. november 2007 Mener wand.ini, urlfilter.ini og opera.ini er de man burde ta vare på. Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 15. november 2007 Del Skrevet 15. november 2007 @skarstad: det høres ut som om datainformasjonskapslene går ut på dato eller noe liknende som gjør dem ugyldige... har du prøvd å maskere som Firefox? det høres ganske merkelig ut i allefall, det nermeste jeg har opplevd er med deviantart. jeg har hatt i lengre tid flere operainstallasjoner på datamaskinen i sammenheng med betatesting. hvis jeg logger på den ene opera installasjonen, så blir jeg logget ut på den forige... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 17. november 2007 Del Skrevet 17. november 2007 Hva bør jeg skrive i MIME type for å åpne torrenter med µTorrent? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå