Mannen med ljåen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Jeg sliter med Opera 10 på hytta.. Hver gang jeg aktiverer Turbo, blir jeg logget ut av Diskusjon.no, og det er klin umulig å logge på igjen. Bare når Turbo er avslått, kan jeg logge inn, og da virker alt 100%. Noen løsning? Jeg bruker Turbo pga. at jeg bruker mobilen som modem mens jeg er her på hytta. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Hvilken versjon har du? Funker kjempeflott her med 10 beta 2. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 27. juli 2009 Del Skrevet 27. juli 2009 Opera 10.00 Beta 2 Build 4492 Linux Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 13. august 2009 Del Skrevet 13. august 2009 (endret) Andre som opplever problemer med den nederste linja(den me chat osv.) på facebook i Opera 10 beta? Når jeg scroller nedover siden, følger den ikke etter, den bare blir på startpunktet.. Noen løsning? Edit: My bad.. Hadde satt på "Identify as Internet Explorer" guri det skapte mye trøbbel, gmail fungerte heller ikke.. Ser ut som opera gjør en god jobb med å imitere IE(;P). Endret 14. september 2009 av Ozwald Lenke til kommentar
Evilworm Skrevet 15. januar 2010 Del Skrevet 15. januar 2010 Jeg har ett rart problem med 10.10. Har forsåvidt også hatt det siden 9.x. Problemet er at f.eks. på QXL når jeg skal søke etter auksjoner, så vil jeg hake av for "bare auksjoner med bilde". Trykker der, men istedenfor en hake (eller x), så kommer det en ' Noen flere med samme problem? Og hvordan gjør jeg noe med dette? Lenke til kommentar
hypnotize7 Skrevet 5. februar 2011 Del Skrevet 5. februar 2011 Hvorfor funker ikke tryllestaven i Opera på alle nettsteder? Oppgraderte til den nye Opera 11 og etter det funker tryllestaven ikke på Facebook. Har samme problemet med andre sider også. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 er det mulig å gjøre noe i opera så de knappene på siden av musa ikke funker som frem/tilbake i historikken knapper? må ha de på, for jeg bruker de i spill, men er lei av å få innlegg slettet fordi jeg kommer borti en av dem.. Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Prøv Ctrl+F12 for preferences->Advanced->Shortcuts->Mouse Setup->Application og så fjern Platform Windows-MCE Button6 og Button 7. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 kom opp et "opera standard (modified)" mouse setup, i tillegg til det vanlige oppsettet. men knappene funker fremdeles. prøvde å slette det standard oppsettet, og sette modified til default, men nope. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Jeg lurer på hvilke url man må ha for at man kan søke på youtube direkte fra adresselinjen. Sikkert ufattelig bra forklart, men de som vet hvordan burde skjøne hva jeg mener. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 du går inn i settings > preferences > searches, og så adder du youtube hvis den allerede ikke er der. så er det bare å først skrive forkortelsen for youtube, og så hva du skal søke på i adresselinjen til meg blir det "yt youtubevideo" Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 kom opp et "opera standard (modified)" mouse setup, i tillegg til det vanlige oppsettet. men knappene funker fremdeles. prøvde å slette det standard oppsettet, og sette modified til default, men nope. Prøv å fjerne Button8 og Button9 i steden. Lenke til kommentar
geil Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Jeg lurer på hvilke url man må ha for at man kan søke på youtube direkte fra adresselinjen. Sikkert ufattelig bra forklart, men de som vet hvordan burde skjøne hva jeg mener. http://www.youtube.c...h_query=%s&aq=f Edit: Pga formateringen i forumet må du høyreklikke og velge Copy link address. Endret 6. februar 2011 av geil Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Virker ikke. Siden vil ikke loade. Lenke til kommentar
trygveaa Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når du søker? Uansett, det letteste er å gå inn på youtube, høyreklikke på søkefeltet og velge "Create search...". Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 kom opp et "opera standard (modified)" mouse setup, i tillegg til det vanlige oppsettet. men knappene funker fremdeles. prøvde å slette det standard oppsettet, og sette modified til default, men nope. Prøv å fjerne Button8 og Button9 i steden. prøvde, funket ikke det heller :/ Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 Når du søker? Uansett, det letteste er å gå inn på youtube, høyreklikke på søkefeltet og velge "Create search...". Funket. Takker. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 6. februar 2011 Del Skrevet 6. februar 2011 (endret) Gå til YouTube, høgreklikk i søkefeltet, velg Legg til søk. Ignorer meg, registrerte ikkje at det var ei side til i tråden ... Endret 6. februar 2011 av Torbjørn T. Lenke til kommentar
-Serenity- Skrevet 8. februar 2011 Del Skrevet 8. februar 2011 Jeg sliter med å bruke Opera som torrent-klient. Hvis jeg åpner torrent-fila direkte fra en nettside går ting greit, men om jeg allerede har torrent-fila liggende lokalt skjer det lite når selve nedlastinga skal starte. Forslag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå