Gå til innhold

Trenger du hjelp med Opera?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen anelse om hvorfor jeg ikke får LivingSocial på facebook til å virke i Opera? :roll:

 

Når jeg skriver inn et ord, så kommer det ikke opp noen forslag der man skal velge 5 favoritter... den står bare og søker og søker. Det funket i IE.

Like før jeg konverterer til Firefox. :O

Lenke til kommentar
Noen anelse om hvorfor jeg ikke får LivingSocial på facebook til å virke i Opera? :roll:

 

Når jeg skriver inn et ord, så kommer det ikke opp noen forslag der man skal velge 5 favoritter... den står bare og søker og søker. Det funket i IE.

Like før jeg konverterer til Firefox. :O

 

Du får kontakte de som lager Facebook aplikasjonen siden de mest sansynelig ikke har testet den opp mot Opera. Er neppe verken Facebook eller Opera's skyld.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Et annet problem:

 

Hvorfor i helvete hender det at denne jævla fittenettleseren ikke gidder å vise filmer på yuotube? :wallbash: Når jeg trykker på en film/åpner en link/åpner en film i et forum fra youtube, så hender det at filmen går i 0,3 sekunder, så stopper bildet og lyden, og sånn går det. Dette skjer 90% av gangene jeg prøver å se youtube-snutter!!!

 

hva faen skal jeg gjøre med dette problemet? :realmad:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Litt av en bump, men uansett. Bruker Opera 10 (beta) nå, og liker virkelig det jeg ser, men er det mulig å

  • eskportere 9.6 innstillinger til 10.0?
  • installere norsk språk på betaen?

Ellers vil jeg anbefale alle å prøve Opera 10. Jeg er blitt imponert.

Lenke til kommentar
Litt av en bump, men uansett. Bruker Opera 10 (beta) nå, og liker virkelig det jeg ser, men er det mulig å
  • eskportere 9.6 innstillinger til 10.0?
  • installere norsk språk på betaen?

1. Når eg installerte betaen fyrste gong installerte eg den over 9.6-installasjonen. Då vart same profilmappe brukt, og innstillingane ført over. Akkurat kva som er fornuftig å gjere veit eg ikkje, det går kanskje an å berre kopiere alt innhaldet i 9.6-profilmappa (ikkje ta med cachen) til 10-profilmappa.

 

Sjølv ville eg ha ein «ny start», so eg avinstallerte, sletta profilmappene, og installerte på ny. Det einaste eg flytta over var dei filene som høyrer til tryllestaven, resten av det nødvendige tok Link seg av.

 

2. http://www.opera.com/download/languagefiles/ - Last ned den du vil ha og gå til Alt+P --> Generelt --> Detaljar, her kan du velje språkfil for grensesnittet.

 

Hvordan får jeg java i opera? Bruker Win7 java funker i IE..
Det skal berre vere å installere Java, so kvifor det ikkje fungerer veit eg ikkje, med mindre det av ein eller annan grunn er skrudd av i innstillingane. Trykk F12 og sjekk at det er haka av for «Bruk Java». (Eventuelt gå til Alt + P --> Avansert --> Innhald, og sjekk det same.)
Lenke til kommentar
Litt av en bump, men uansett. Bruker Opera 10 (beta) nå, og liker virkelig det jeg ser, men er det mulig å
  • eskportere 9.6 innstillinger til 10.0?
  • installere norsk språk på betaen?

1. Når eg installerte betaen fyrste gong installerte eg den over 9.6-installasjonen. Då vart same profilmappe brukt, og innstillingane ført over. Akkurat kva som er fornuftig å gjere veit eg ikkje, det går kanskje an å berre kopiere alt innhaldet i 9.6-profilmappa (ikkje ta med cachen) til 10-profilmappa.

 

Sjølv ville eg ha ein «ny start», so eg avinstallerte, sletta profilmappene, og installerte på ny. Det einaste eg flytta over var dei filene som høyrer til tryllestaven, resten av det nødvendige tok Link seg av.

 

2. http://www.opera.com/download/languagefiles/ - Last ned den du vil ha og gå til Alt+P --> Generelt --> Detaljar, her kan du velje språkfil for grensesnittet.

 

Hvordan får jeg java i opera? Bruker Win7 java funker i IE..
Det skal berre vere å installere Java, so kvifor det ikkje fungerer veit eg ikkje, med mindre det av ein eller annan grunn er skrudd av i innstillingane. Trykk F12 og sjekk at det er haka av for «Bruk Java». (Eventuelt gå til Alt + P --> Avansert --> Innhald, og sjekk det same.)

Lastet ned og innstalerte Opera10 beta og der funket det med en gang.

Opera 9 og java funker bare ikke her...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...