Gå til innhold

Trenger du hjelp med Opera?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

Når man blokkerer innhold i Opera får man ofte store hvite tomrom hvor reklamen/whatever har vært... Er det mulig å gjøre noe slik at bare dette tomrommet kollapser til intet?

 

Det virker nesten som om reklamen lastes før den fjernes, siden Opera vet hvor mye tomrom som skal vises...

 

Edit: Er det mulig å finne ut om en side benytter seg av PHP-skripts for å generere reklame, og deretter, mer effektivt, sperre disse skriptene?

Endret av J-Core
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Jeg har ikke noe problem med dette, fungerer som det skal hos meg. Prøv evt å laste ned siste versjon om du ikke har det.

 

Jeg har selv et problem med overføringer i Opera. Når jeg laster ned en torrentfil, så får jeg lastet ned torrentfila i ønsket mappe. Men samtidig som jeg trykker ok for å laste ned, starter også Opera overføringa av det jeg skal laste ned, ikke torrentfila men selve hovedfila(f.eks. en svær iso fil som jeg egentlig skal laste ned i µTorrent). Og om jeg sletter overføringa i Opera, forsvinner også torrentfila jeg har lagret. Jeg finner ikke ut av dette i innstillingene heller.

 

Noen som vet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har gått i noen sider bakover for å prøve å finne om noen har hatt samme problem, virker ikke slik.

 

Problemet er at Opera ikke oppdaterer seg på forumer, jeg kan ha lest en topic for så å gå helt tilbake til selve forsiden på forumet, og da mener den at jeg ikke har lest den. Vanvittig irriterende når det gjelder flere forumer.

 

Har jeg oppdatert i selve topicen, så er den ikke oppdatert i forsiden/emne valgene osv, kun på den siden hvor jeg oppdaterte den. Så hvis jeg blar en side tilbake, så vil jeg sannsynelig ikke kunne gå fram igjen uten å måtte oppdatere.

 

Håper dette er såpass forståelsefult skrevet

Lenke til kommentar
Opera opdaterer ikke sidene når du bruker frem og tilbake knappene for å bruke mindre tid. Derfor må du nokk opdatere manuelt når du er på forum og sånt.

 

Var redd jeg skrev det slik.

 

Men jeg klikker på menyer som den som er over denne topicen

Forum > Data > Programvare > Annet om programvare

 

Så hvis jeg klikker på Data så vil den si at Programvare er ulest, så går jeg inn der på nytt, så sier den at den topicen jeg akkurat leste er ulest. Hvis jeg oppdaterer på Programvare for å gjøre topicen til lest, så vil fortsatt Data si at Programvare er ulest selv om Programvare sier topicen er lest. Så da må jeg oppdatere Data også.

Endret av 3Maldini
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...