Gå til innhold

Trenger du hjelp med Opera?


Anbefalte innlegg

Lyd på f.eks. youtube? Kontroller volum-tingen i youtube-flashen. Neida, regner med du har gjort det for lengst. Men det som kan lønne seg er en kjapp kontroll på om du har klart å slå av "tillat websider å spille lyd"-knappen? Husker ikke helt hvor du finner den, men regner med det var under "avansert" på instillinger-menyen (alt+p i windows, eple+komma i mac)

 

Den haken er på plass.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

La inn en helt fersk utgave av Opera på en annen partisjon på harddisken, men det hjalp absoulutt ingenting.

Fane nr.2 får fortsatt Opera til å starte "not responding". Det går visst nok litt kjappere igjen før jeg kan begynne å surfe, men problemet er der fortsatt. Sitter egentlig som et stort spørsmplstegn. Kan det være flash komplikasjoner?

Lenke til kommentar

Husk på at i standard installasjon legges operafilene seg i %appdata%\Opera\Opera\ - med andre ord må du passe på å bruke klassisk installer og velge "en-bruker"-varianten (eller hva den nå heter). Da skal absolutt alt legges i valgt mappe.

 

Men det kan godt hende at det er noe helt annet som lugger. Hjelper det å deaktivere speeddial? Eller fjerne alle sider som du har i speeddial?

Lenke til kommentar
Husk på at i standard installasjon legges operafilene seg i %appdata%\Opera\Opera\ - med andre ord må du passe på å bruke klassisk installer og velge "en-bruker"-varianten (eller hva den nå heter). Da skal absolutt alt legges i valgt mappe.

 

Men det kan godt hende at det er noe helt annet som lugger. Hjelper det å deaktivere speeddial? Eller fjerne alle sider som du har i speeddial?

Jeg prøvde og åpne fane nr.2 rett etter at jeg innstalerte den nye Operaen på den andre partisjonen, men problemet var der fortsatt. Vet ikke hvordan jeg deaktiverer speeddial. Prøvde med "skjul hurtigvalg" uten hell.

Lenke til kommentar
Rett under vindu #9 i speed dial er det en knapp som heter Hide Speed Dial. Vet ikke om denne deaktiverer funksjonen eller bare "gjemmer" den, men.

Den knappen har jeg ikke her. Kan dette problemet være knyttet til flash eller? Har tross alt slettet innstalasjonen opp til flere ganger. Til og med flere ulike versjoner. Innstalert på en annen partisjon, men ingenting fungerer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836

Hei alle sammen!

 

Jeg har ett problem med min opera 9.62 installasjon. Programmet vil ikke avslutte ordentlig. ALDRI. Har prøvd reine reinstalls flere ganger. Har noen noen tips? Tror problemet kom med 9.60, har ellers alltid elsket opera, men dette er irriterende..

Lenke til kommentar

Nå har jeg prøvd 4-5 forskjellige versjoner av Opera. 9.62, 9.52, 9.50 og 9.27

Har prøvd å innstalere Opera på to forskjellige partisjoner. Fjernet appdata, alle flashspillere, shockplayers, java osv, men Opera skaper seg fortsatt. Pålitelighetsgraden i Vista ligger på 1,03. Hele maskinen er utrolig treg pga Opera. I hendelsesloggen finner jeg den samme feilen med Opera hver dag.

 

Loggnavn:	  Application
Kilde:		 Application Error
Dato:		  22.11.2008 21:02:33
Hendelses-ID:  1000
Oppgavekategori:(100)
Nivå:		  Feil
Nøkkelord:	 Klassisk
Bruker:		I/T
Datamaskin:	PetterS-Laptop
Beskrivelse:
Program med feil opera.exe, versjon 9.62.10467.0, tidsangivelse 0x4907418d, modul med feil Opera.dll, versjon 9.62.10467.0, tidsangivelse 0x4907419d, unntakskode 0xc0000005, feilforskyvning 0x0030e5c7, prosess-ID 0x1750, starttid for program 0x01c94cdd31eb7283.

Endret av Teac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...