Gå til innhold

Trenger du hjelp med Opera?


Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg bruker Fanboy adblock til opera for å blokere reklame. Men det er noe jeg lurer på om det går å forandre. F.eks reklamen øverst på diskusjon.no

 

Alså før jeg la inn adblock så det ut som dette:

251428.jpeg

Bildet er tatt i IE7 fordi eg ikke gidda å fjerne adblock for å ta bildet

 

Etter at jeg la inn adblock:

251429.jpeg

(begge bildene er klikkbare)

 

Hvordan kan jeg fjærne den gråe linja som kom opp etter at jeg la inn adblock? Har fått det til før, men husker ikke hvordan.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sendt mail havner i innboks? Høres ut som et merkelig mail-oppsett du har. Vet at gmail var relativt dårlige på imap da de (etter uendelig lang tid) lanserte imap, men ville jo tro at barnesykdommen var over for lenge sia. Hvis det var slik at det er gmail som er problemet?

 

Nei, har ikke vært borte i dette, og har lite med tips. Regner med du kjører stable release?

Lenke til kommentar
Når jeg sender e-post gjennom webmail på Gmail (eller Outlook) kommer den i innboksen når jeg laster ned post med IMAP i Opera. Jeg får også alle meldinger to ganger, og all spam kommer også i innboksen. Noen som har vært borti det?

 

Jeg hadde samme problemet helt til jeg valgte å ikke motta fra "All Mail" mappen.

 

Du bare høyreklikker på den og velger egenskaper. Der kan du ta bort de mappene du ikke vil ha. Jeg mottar heller ikke på spam mappen så slipper jeg at spam kommer i ulest mappen i tide og utide.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Lyd på f.eks. youtube? Kontroller volum-tingen i youtube-flashen. Neida, regner med du har gjort det for lengst. Men det som kan lønne seg er en kjapp kontroll på om du har klart å slå av "tillat websider å spille lyd"-knappen? Husker ikke helt hvor du finner den, men regner med det var under "avansert" på instillinger-menyen (alt+p i windows, eple+komma i mac)

Lenke til kommentar

Har et problem som går meg på nervene. Opera har gjort maskinen min sirup treg den siste perioden.

Det som skjer er at hver gang, absolutt hver gang jeg åpner fane nr.2 begynner maskinen med not responding.

Dette skjer uansett. Selv om jeg går ut av Opera og deretter starter den på ny, så kommer dette frem når jeg åpner

fane nr.2. Har prøvd å slette Opera helt + personlige filer, men dette har ikke hjulpet. Har slettet disse ikonene

jeg har på verktøylinjen + speed dial, men dette hjelper ikke.

 

Kjører denne versjonen:

 

Versjon

9.60

Versjonssteg

10447

Plattform

Win32

System

Windows NT 6.0

Java

Sun Java Runtime Environment version 1.6

XHTML+Voice

Programtillegg ikke lastet

 

Noem som har peiling på hva som skjer her. Dette irreterer meg noe grenseløst. Selve en respondingen varer i ca to minutt, så kan jeg surfe videre.

post-105988-1226074523_thumb.jpg

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...