Christian_ Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 (endret) Lenge siden du har ryddet opp med CCleaner? EDIT: Nei det fungerte ikke:/ Begynte å fryse igjen nå Dette er utrolig kjedelig:( Endret 11. juni 2008 av Christian_ Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 11. juni 2008 Del Skrevet 11. juni 2008 Lenge siden du har ryddet opp med CCleaner? EDIT: Nei det fungerte ikke:/ Begynte å fryse igjen nå Dette er utrolig kjedelig:( Satt du kryss fremfor 'Opera' på renseren? Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Ja, på alt utenom coockies... Men i dag kom det en ny versjon av opera, kanskje det går vekk når den er installert;) Lenke til kommentar
stkongsv Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Er det noen som får opp mediaplayer-vinduet på denne linken: http://www.abctv.no/i.d./53438 Mediaplayer-funksjonen virker hos nrk.no, men altså ikke her. Bruker siste versjon av Opera 9.5 Endret 12. juni 2008 av stkongsv Lenke til kommentar
Konstantin Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Spørsmål: 1: Hvordan får jeg de linkene jeg har på min personlige verktøyline til å åpnes i ny fane når jeg klikker dem, og ikke i samme fane som jeg er i? 2: Hvordan får jeg to sider ved siden av hverandre, i samme operavindu? Altså at istedetfor at skjermbildet viser én side, viser det to sider. Jeg har en bred skjerm. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Opera 9.5 har blitt lansert Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Opera 9.5 og BitTorrent. Eg vil gjerne disable den innebygde bittorrent klienten som Opera 9.5 har. Nokon som veit korleis eg gjer dette? Lenke til kommentar
BlastyTrasty Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Opera 9.5 og BitTorrent. Eg vil gjerne disable den innebygde bittorrent klienten som Opera 9.5 har. Nokon som veit korleis eg gjer dette? Eg fann det ut: Verktøy -> innstillingar -> Avansert tab -> ta vekk krysset i "Skjul filtypar som opera handterer" -> bla i dialogboksen til du finn "application/x-bittorrent" og merk denne -> -> trykk på knappen "endre...". Her valte eg f.eks og opne den i uTorrent. Eg valte "opne i førehandsvalt program". Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Spørsmål: 1: Hvordan får jeg de linkene jeg har på min personlige verktøyline til å åpnes i ny fane når jeg klikker dem, og ikke i samme fane som jeg er i? 2: Hvordan får jeg to sider ved siden av hverandre, i samme operavindu? Altså at istedetfor at skjermbildet viser én side, viser det to sider. Jeg har en bred skjerm. 1: alp+p -> avansert -> faner -> "gjenbruk eksisterende fane": fjern avhukningen 2: høyreklikk på en fane -> ordne -> prøv deg frem (sjip løsning; start to instanser av Opera og plasser de ved siden av hverandre) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Browsinga på Deviantart fungerer ikke for min del. Har sett over det meste av instillinger uten å finne noe. Categories -> trykke på f.eks Photography for å få opp underkategorier i samme bare, men så skjer ingen ting edit: Etter å ha oppgradert til 9.5 Endret 12. juni 2008 av Slettet-77do0b Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Jeg har lasta ned og installert nye opera 9.5, men nå funker det ikke å bruke '1' og '2' for å skifte mellom faner. Hva skjer? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Verktøy --> Innstillingar Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Merk boksen for å slå på einbokstavs-snarvegar. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Verktøy --> Innstillingar Alt + P --> Avansert --> Snarvegar. Merk boksen for å slå på einbokstavs-snarvegar. Tusen takk for raskt svar ^^ Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det noen som får opp mediaplayer-vinduet på denne linken:http://www.abctv.no/i.d./53438 Får heller ikke opp mediaplayer-vinduet. (bruker 9.5). Funker i IE7 da... Lenke til kommentar
Kaggen Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Andre som har hatt problemer med at RSS-funksjonen i Opera 9.27 er treig? Når feedene oppdateres blir Opera treg i noen minutter før listen over oppdateringene spretter opp i høyre hjørne. Og når jeg tok bort krysset på de mest unødvendige feedene og trykte OK gikk det gjerne en halvtime før boksen forsvant. EDIT: Så visst dette ikke blir bedre i 9.5 må jeg vel slite meg gjennom det videre. Noen som vet en løsning? Endret 12. juni 2008 av Kaggen Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Hvorfor får jeg ikke brukt museklikk for å gå fram og tilbake i opera 9.50? Jeg er så vandt til å bruke den, så når den ikke fungerer blir det mye irritasjon:p Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Classic skin for nedlasting: http://my.opera.com/community/customize/sk...&rtype=skin Lenke til kommentar
stkongsv Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det noen som får opp mediaplayer-vinduet på denne linken:http://www.abctv.no/i.d./53438 Får heller ikke opp mediaplayer-vinduet. (bruker 9.5). Funker i IE7 da... OK - da er det ikke bare meg. Noen som har en løsning på dette? Eller er dette en side som er "skrevet utelukkende for IE"? Er stor fan av Opera men irriterer meg enormt at jeg må innom IE stadig vekk for å se sider som ikke funker i Opera... Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Se FAQen i Opera-tråden ang WMP. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå