Wickedlike Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Jeg har et problem med opera. Finnes det ikke noe slags rettskrivning i opera ? Er ikke alltid 100% på rettskrivinga mi! Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du kan installere Aspell. Les meir og finn linker her: http://www.opera.com/support/tutorials/opera/spellcheck/ Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du kan installere Aspell. Les meir og finn linker her:http://www.opera.com/support/tutorials/opera/spellcheck/ Tusen takk, skal prøve det. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Dette fungerte ikke helt riktig, har instalert , og da skulle opera automatisk kjenne det igjen osv, men merker da ingen forskjell her, skulle komme opp noe i alle skrivefelt men ser da ikke noe jeg. Får vel hoppe tilbake til safari Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Du må høgreklikke i skrivefeltet, der finn du Stavekontroll. Lenke til kommentar
Wickedlike Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Fytti rakkern å tungvindt da, vil ha sånn at det kommer en rød strek under alle orda jeg, blåser i hele opera tenker jeg. Lenke til kommentar
rofl Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 I URL-feltet samler det seg etterhvert opp en hel mengde linker. Hvorledes kan jeg sanere dette, og kvitte meg med de jeg ikke vil ha? I Firefox kan jeg bare scrolle i linkene og trykke Delete på de jeg vil ha vekk, men det går ikke i Opera, så hva gjør man da? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Du kan slette alle ved å gå til Verktøy --> Slett private data, men for å berre slette enkeltadresser er det litt meir jobb ser det ut som: http://operawatch.com/news/2007/09/how-to-...ng-history.html http://operawatch.com/news/2008/04/how-to-...s-in-opera.html Lenke til kommentar
G2Petter Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Er det mulig å deaktivere Ctrl+q? Jeg kommer av og til borti denne når jeg skal trykke Ctrl+Tab. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det same gjorde eg til stadigheit, so eg sletta den: Verktøy --> Innstillingar --> Avansert --> Snarvegar. Klikk på Endre ved Tastaturinnstillingar, søk etter q ctrl og slett. Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Sorry, men hva blir førehandsvalg på Engelsk? Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. mai 2008 Del Skrevet 25. mai 2008 Det er berre ein knapp ved sida av det feltet ... Har du i det heile tatt prøvd å skrive opera:config#UserPrefs|SpeedDialState i adresselinja og trykke enter? (Førehandsval = Default.) Lenke til kommentar
rofl Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Deleted. Endret 26. mai 2008 av rofl Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 (endret) Det er berre ein knapp ved sida av det feltet ... Har du i det heile tatt prøvd å skrive opera:config#UserPrefs|SpeedDialState i adresselinja og trykke enter? (Førehandsval = Default.) Ja jeg har prøvd, det kom opp tusen forkjellige innstillinger : S Samme det, lasta ned 9.5 beta, nå funker det : ) Endret 26. mai 2008 av Nautique Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Tusen forskjellige ja, men den øverste, som er utheva, er den aktuelle. Den som heiter Speed Dial State. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 26. mai 2008 Del Skrevet 26. mai 2008 Har noen peiling på hvor jeg kan skifte fargen som er inne i ufokuserte tekstfelt? Ser helt jævlig ut, og jeg klarer ikke å lete meg frem til det noen steder. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 27. mai 2008 Del Skrevet 27. mai 2008 Har problemer med youtube- og andre flashvideoer. Videoene går i to-tre sekunder uten lyd, og så stopper de. Om jeg restarter Opera går det fint en liten stund, men snart er problemene tilbake. Plagsomt å måtte restarte Opera i hytt og pine. Lenke til kommentar
captain_obvious Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 finnes det noen process manager til opera så man kan se ressursbruk på de forskjellige vinduene? opera bugger så inn i helvete når man har mange sider oppe (cpu bruk), helt til man gjerne lukker et av de - kunne tenke meg å få en måte å avsløre synderen(e) på Lenke til kommentar
KolonP Skrevet 28. mai 2008 Del Skrevet 28. mai 2008 Hvordan blokkere en hel side i Opera? Får bare til å blokkere innhold som bilder osv., men tekst og linker funker fortsatt ... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå