jH- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Vises alle de nye/gamle blokkerte adressene i listen i Opera? Forresten, kjører du beta? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Du må restarte browseren før det funker. Sikker på at det står [exclude] over alt du la til i listen? Endret 25. november 2007 av sn3ipen Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Oppdatere en sesifikk side jevnlig, f. eks. hvert andre minutt? (Greit når du følger med på en tråd i et forum) Takk (Opera ftw ) Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 Høgreklikk i sida --> Oppdater kvart. Lenke til kommentar
jH- Skrevet 25. november 2007 Del Skrevet 25. november 2007 (endret) Oppdatere en sesifikk side jevnlig, f. eks. hvert andre minutt? (Greit når du følger med på en tråd i et forum) Takk (Opera ftw ) Høyreklikk hvor som helst på siden -> Oppdater Hvert -> Velg en av de forhåndsinnstilte, eller sett din egen tid ved å velge Tilpass. Akkurat for sent, eh. Endret 25. november 2007 av jH- Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 jeg styrte først med å lage et eget filter men så fant jeg dette: http://www.fanboy.co.nz/ jeg har vært nødt til å redigere det litt, dvs, fjerne en bildestørrelse, og legge til egne ting, men det fungerer topp nå Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 fine filtre, men finnes det noen programmer som kan ta seg av å synkronisere listene? Er jo ikke store jobben: bare sørge for å oppdatere en tekst-fil som ligger i en mappe f.eks. en gang om dagen.. Noen som vet om det finnes, eller er man nødt til å lage programvaren selv? Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Er det ting som ikke er i lsten så høyreklikker du bare på siden og velger block content. Tror det blir lagt til automatisk i listen. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 vet ikke om det var et svar til meg sn3ipen, men hvis det var: - joda, jeg har ingen problemer med å bruke Operas innebygde filter. Får blokkert masse tant og fjas vha wildcards - men hva med automatisk oppdatering mot internett? Slik at man i fellesskap kunne angitt reklame-url'er? Da ville jo livet blitt enda lettere! Husk, en Opera-bruker er opptatt av effektivitet, jeg vil slippe å måtte gjøre hele jobben manuelt hele tida! Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Nei? du må klikke på det manuelt for å legge til reklame. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Det a blokkere reklame er jo en ting for brukeren. Men nylig var det noen som oppfordret til a blokkere Firefox og Adblock, nettop pa grunn av at den blokkerte reklamen pa siden dems. Hvorvidt det er riktig skal ikke jeg si noe om. Men det er jo reklame pa sidene av en grunn. Opera har vel ikke egentlig reklameblokkering, men innholdsblokkering. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 forsåvidt sant Ståle. Uten reklamen må mange nettsteder stenge.. Googles tekstreklame blir jo riktignok ikke hindret vha reklamefiltret, men samtlige andre har grunn til å skjelve når reklameblokkering blir stadig mer vanlig. Selv har jeg også måtte ty til å stenge ute en del eksterne sider som diskusjon.no bruker, da jeg ikke har tid til å vente på servere som er nede... (Vil tippe at ca 1 av 20 ganger gallupp nede da jeg hadde problemer med de, og dermed ble de kjapt ekskludert) Sorry for off-topic.. Kan forresten anbefale Flashblock for de som er lei av masse flash på siden (men som vi ha muligheten til å trykke på et element for å spille den av). Last ned et par filer, og kopier de inn på rett plass som beskrevet i readme-filen: http://my.opera.com/Lex1/blog/show.dml/1032648 Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 26. november 2007 Del Skrevet 26. november 2007 Jeg fant listene som adblock plus bruker. Du må klikke på list for å se de. Eneste jeg lurer på er om du vil fungere med Opera helt uten modifiseringer? http://adblockplus.org/en/subscriptions Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 1. desember 2007 Del Skrevet 1. desember 2007 Opera-en min kræsjer hele tiden Har prøvd å reinstallere den helt ved å avinstallere på en ordentlig måte via kontrollpanelet og slette mappa i AppData. Noen som har en idé? Den kræsjer oftest når jeg skal logge meg inn på gmail og når jeg trykker på lenker her på diskusjon.no Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 hvilken opera er det du prøver å legge inn? er det opera 9.24 fra www.opera.no? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 Jess, det er 9.24 fra opera.com. Kan det være skin-et jeg bruker som får det til å være ustabil? Lenke til kommentar
stoffix Skrevet 2. desember 2007 Del Skrevet 2. desember 2007 det vet jeg ikke, men det høres ut som om det kan være en plugin som forårsaker det. prøv å trykke på F12 etterfulgt av u. da deaktiverer du alle pluginene, og kan se om problemet forsvinner da. Lenke til kommentar
Wut? Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 forsåvidt sant Ståle. Uten reklamen må mange nettsteder stenge.. Googles tekstreklame blir jo riktignok ikke hindret vha reklamefiltret, men samtlige andre har grunn til å skjelve når reklameblokkering blir stadig mer vanlig. Selv har jeg også måtte ty til å stenge ute en del eksterne sider som diskusjon.no bruker, da jeg ikke har tid til å vente på servere som er nede... (Vil tippe at ca 1 av 20 ganger gallupp nede da jeg hadde problemer med de, og dermed ble de kjapt ekskludert) Sorry for off-topic.. Kan forresten anbefale Flashblock for de som er lei av masse flash på siden (men som vi ha muligheten til å trykke på et element for å spille den av). Last ned et par filer, og kopier de inn på rett plass som beskrevet i readme-filen: http://my.opera.com/Lex1/blog/show.dml/1032648 Googles texst reklame er jo da ingen problem å fjerne med opera. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 neivel? hvordan går du frem Figge90? Bruk av UserCSS eller noe sånt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå