Marthe2809 Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Hei Byttet CPU vifte i dag. I vista'n kan du få sånn CPU speed greie. den bakerstemåleren er det temp? Nå sitter jeg bare inne på nette og surfer og hører på musikk og utorrent driv og laster ned noe. Og den viser da i såfall 46, er dette riktig? Hva er normalt? Takk på forhånd! -Marthe Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Syntes 46 hørtes litt masse ut, spesielt i idle. Hvilken prossesor har du? Lenke til kommentar
Marthe2809 Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Intel Core 2CPU 1,87 Ghz Edit: Jeg husker ikke hvor mye den lå på den andre, men syns dere jeg skal bytte? Edit: Bah, nå fant jeg ut at det var system minne, men er det noen program som du kan se CPU temp? Eller må du inn i BIOS? Endret 23. mai 2007 av Marthe2809 Lenke til kommentar
Fredrik- Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 http://www.thecoolest.zerobrains.com/CoreTemp/ Lenke til kommentar
BioNor Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Nevermind........................... Endret 23. mai 2007 av BioNor Lenke til kommentar
dkt Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) doh va for treig uansett 46 grader er ikke mye, har 56c atm, selve prosseroren tåler nokk +100c. Endret 23. mai 2007 av dkt Lenke til kommentar
srbz Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Har 46 grader celsius atm. Surfer med FX, hører på musikk med Winamp og sitter på MSN. I tillegg har jeg endel programmer som er satt til å kjøre ved oppstart, og det er sannsynligvis endel støv på vifte/kjøler. CPU er Intel P4 NW. Lenke til kommentar
Megern Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) HeiByttet CPU vifte i dag. I vista'n kan du få sånn CPU speed greie. den bakerstemåleren er det temp? Nå sitter jeg bare inne på nette og surfer og hører på musikk og utorrent driv og laster ned noe. Og den viser da i såfall 46, er dette riktig? Hva er normalt? Takk på forhånd! -Marthe 8682802[/snapback] Vis det er denne du mener, så er det % av minne/ram og ikke temperatur på prosessor . Edit: Intel Core 2CPU 1,87 Ghz Edit: Jeg husker ikke hvor mye den lå på den andre, men syns dere jeg skal bytte? Edit: Bah, nå fant jeg ut at det var system minne, men er det noen program som du kan se CPU temp? Eller må du inn i BIOS? 8682833[/snapback] Så du oppdaget det, da er det greit da. Program ja. Du kan jo prøve coretemp, men det er mulig at den nye 0.95 er litt ustabil. Den er ikke det hos meg, men har sett mange andre med det. Speedfan kan også brukes og everest. Jeg har ikke fått TAT til å fungere. Link til programmer: Core temp Speedfan Everest kan du bare gå inn på www.lavalys.com å hente. Endret 23. mai 2007 av Megern Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Kommer jo litt an på resten av systemet og CPU-kjøler han kjøpte da.. Sviver CPU vifta på normal hastighet eller har du skurdd den ned? For viss den sviver på lavere hastighet vil den jo såklart bli varmere.. Hva heter den CPU-kjøleren forresten? Endret 23. mai 2007 av Butthead600 Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) Tror den bakerste måleren er bruken av ram, men 46 grader er kanskje litt mer enn normalt, men har neppe noe å si. Hvis du har overklokket så er tempraturen ofte høyere. Endret 23. mai 2007 av magnuzzz Lenke til kommentar
Megern Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Tror den bakerste måleren er bruken av ram, men 46 grader er kanskje litt mer enn normalt, men har neppe noe å si. Hvis du har overklokket så er tempraturen ofte høyere. 8685963[/snapback] 46 var tallet for % bruk av ram, ikke temperaturen ettersom jeg skjønte trådstarter. Ja, hva ligger temperaturen på nå og hvilke kjøler er det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå