siNch Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 Jeg skal fyre opp ei vifte til 775'en min . Jeg trenger den best mulige kjølingen en viftekjøler kan gi! Jeg driter i lydnivået , vil ikke ha vannkjøler og nekter å bruke tørris :!: . Har dere noen gode erfaringer? Overflaten på prosessorkjernen skal komme opp i tempraturer lik overflaten på solen. Noen gode forslag? Gjerne link til produktet. Lenke til kommentar
siNch Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 ehm... la jeg ikke ut denne under "Kjøling" ? Lenke til kommentar
siNch Skrevet 23. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2007 Glemte å nevne følgende: - Skal bruke vifta på socket 775 med en del forskjellige prosessorer - Er innstillt på å fyre opp arctic silver 5 som kjølepasta - Viften kan bråke som en jetmotor bare den har enorm kjølekapasitet Lenke til kommentar
NilsiT Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) hva med denne(kan jo sette inn en enda bedre vifte): https://prisguiden.no/product.php?productId=62385 bråker ikke så om du hadde lyst at den skulle det uanset...den skal visstnok kjøle veldig bra, har også hørt mye bra om tuniq tower 120 https://prisguiden.no/product.php?productId=41784 Endret 23. mai 2007 av Nilsi_tl Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 (endret) Det då berre å sette på to delta vifte, så skal du høre lyd, du... Edit: Du burde redigere første posten litt. Altfor mange smilies... Endret 24. mai 2007 av tharshan Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det då berre å sette på to delta vifte, så skal du høre lyd, du... Edit: Du burde redigere første posten litt. Altfor mange smilies... 8691567[/snapback] Hehe Men da står ha i fare for å skade hørselen... Lenke til kommentar
tharshan Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Det då berre å sette på to delta vifte, så skal du høre lyd, du... Edit: Du burde redigere første posten litt. Altfor mange smilies... 8691567[/snapback] Hehe Men da står ha i fare for å skade hørselen... 8692719[/snapback] Han bryr jo seg ikkje om PCen bråka som ein jetmotor, så då burde han vel ikkje bry seg om hørselskadar heller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå