Dataprob Skrevet 23. mai 2007 Del Skrevet 23. mai 2007 (endret) morn jeg greide det kunststykket å miste den bærbare pc`en min i gulvet mens jeg hadde headset tilkobla. den greia (se bilde) løsna og jeg dro den ut.. problemet er at nå har jeg ikke lyd, fordi pc`en tror at jeg har headset tilkobla. og jeg trenger lyd. hva kan jeg gjøre? funker det med sånne usb headset? Dataprob edit: headset.. ikke headphones Endret 30. mai 2007 av Dataprob Lenke til kommentar
MathHouse Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Av det jeg kan se utifra bildene, burde det jo bare være i klippe tuppen av ledningen og skille de forskjellige ledningene inni? Eller er det en type mostand i porten som gjør at headsett ol blir oppdaget? Går det ikke ann å disable lydporten da? Lenke til kommentar
Strepto91 Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Du kan jo iallefall se om det går å få lyd ut på en av mic ingangene, jeg kan iallefall det på min (stasjonære) pc Lenke til kommentar
Hoax Skrevet 24. mai 2007 Del Skrevet 24. mai 2007 Garantien utgått da? Ville levert inn til sjekk... Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 24. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 24. mai 2007 Garantien utgått da? Ville levert inn til sjekk... 8690318[/snapback] garantien ha utgått .. de andre portene virka ikke. hvordan disabler jeg lyd porten? takk for svar! Lenke til kommentar
sondrev Skrevet 25. mai 2007 Del Skrevet 25. mai 2007 Jeg vet ikke hvordan du kan deaktivere lydporten, men du kan vel prøve å bruke et eksternt lydkort/usb headset Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 27. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2007 (endret) Jeg vet ikke hvordan du kan deaktivere lydporten, men du kan vel prøve å bruke et eksternt lydkort/usb headset 8703431[/snapback] jeg har bestilt denne. så vi får se om det går edit: link kanskje Endret 27. mai 2007 av Dataprob Lenke til kommentar
ersa Skrevet 28. mai 2007 Del Skrevet 28. mai 2007 Jeg vet ikke hvordan du kan deaktivere lydporten, men du kan vel prøve å bruke et eksternt lydkort/usb headset 8703431[/snapback] jeg har bestilt denne. så vi får se om det går edit: link kanskje 8715134[/snapback] Det skal fungere. Du må bare huske å sette USBlydkortet som primærlydkort. Lenke til kommentar
Dataprob Skrevet 30. mai 2007 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2007 da skal jeg bare si at det funka men usb-lydkort takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå